O intrebare !

Ce carte vreti la concursul din ianuarie? Alegeti voi. 🙂
Cea care va aparea cel des in comentarii va fi pusa ca premiu. 😀

19 gânduri despre „O intrebare !

      1. Scuze, hai ca nu am mai apucat sa scriu…ma gandeam la Alesul – Thomas Mann, Femei Singure – Cesare Pavese sau poate Tangoul Vechii Garzii – Arturo Perez-Riverte…ar mai fii cateva :))

  1. Eu imi doresc in ultima vreme Elita de Kiera Cass, chiar daca am citit-o si-n engleza, de abia astept sa mi-o iau in romana! Si ma mai gandesc la Fata disparuta, tot incerc s-o imprumut, dar nu o gasesc, iar cand mip-am dorit sa mi-o iau, nu aveam bani sau nu era pe stoc. :)) Sau Martianul, de ce nu. :)) Am auzit ca-i foarte buna.

Lasă un răspuns

