B-day bookhaul.

Ieri a fost ziua mea de nastere si a fost minunata. Am primit cadouri speciale, dar o sa va arat cartile primite ieri si peste o saptamana o sa apara Nou in biblioteca~ noiembrie, plus ce am mai primit de ziua mea.

12311224_410404899169449_1731611041302766262_n

De la Raluca – Jurnalul de Chuck Palahniuk, Mic dejun la Tiffany de Truman Capote;
De la Ioana – Sunetul viori de Andrea Camilleri, Cimitirul animalelor de Stephen King si Pistolul de aur de Ian Fleming;
De la Teo – Sufletul imparatului de Brandon Sanderson si primele 3 carti din seria Regii blestemati de Maurice Druon.

Hai sa va arat si un cadou foarte special, primit de la Alina si Ramona. ❤ ❤ Pe spate este si link-ul blogului. :3

12311262_410426799167259_2494252723918009593_n

2 gânduri despre „B-day bookhaul.

  1. Heeei! La multi ani! Sper sa te bucuri de cadouri, sa citesti cartile cu mare placere si sa-ti si placa foarte mult! Ziua mea a fost pe… 29 noiembrie. :)) Ca sa vezi! Acum mi-am dat seama ca suntem nascute in aceeasi zi. Eu mi-am primit cartile mai devreme, adica mi-au pus banii in mana si mi-au spus sa-mi iau ce-mi pofteste inimioara si chiar asa am facut! Luna asta a fost productiva pentru mine si ieri am si terminat o carte cumparata din banii pentru ziua mea. :)) Ma pregatesc emotional si pentru celelalte. Te pup! La multi ani din nou si toate cele bune!

Lasă un răspuns

