Un concurs special pe blogul https://cosminlazar2000.wordpress.com

Mes passions...

Întrucât mai avem fix o lună până la Crăciun și fiindcă astăzi blogul Pasiunile mele împlinește 2 ani de activitate, am hotărât să organizez acest concurs care are ca premiu o cărticică simpatică, a cărei poveste eu am adorat-o: ,,Poveste de Crăciun” de Charles Dickens 🙂 Sper ca cel/cea care va câștiga acest premiu să se bucure de el la fel cum m-am bucurat și eu când am citit această carte 😀

Ce trebuie să faceți pentru a intra în posesia premiului?

1. Like paginii Pasiunile mele.

2. Like acestei postări(fie pe facebook, fie pe blog)

3. Menționați într-un comentariu(fie pe facebook, fie pe blog) modul în care vă place să vă petreceți Crăciunul, în prezența căror cărți etc.

Data limită: 5 decembrie, ora 24.00

Câștigătorul va fi ales cu ajutorul random.org și anunțat pe data de 6 decembrie 🙂

Succes!

12282958_779843672142072_241318464_n.jpg

Vezi articol original

