Concurs aniversar 2 ani :)

Un concurs aniversar pe blogul https://cosminlazar2000.wordpress.com

Mes passions...

Astăzi blogul Pasiunile mele împlinește 2 ani de activitate..la început a fost un blog micuț, extrem de simplu, însă odată cu trecerea timpului l-am mai perfecționat 🙂 Evident că mai este mult de lucru la el 😀 Vă mulțumesc pentru că m-ați sprijinit, pentru că mi-ați fost alături de-a lungul acestui proiect care sper că va continua mulți ani de acum încolo! Lăsând vorbăria la o parte, am hotărât să sărbătorim această aniversare cu un concurs. Și ce premiu ar fi putea fi? O carte, normal 😀

Am ales să ofer unuia/uneia dintre voi ,,Fată înecându-se” de Caitlin R. Kiernan publicată acum câteva luni la Editura Paladin 🙂

Ce trebuie să faceți pentru a intra în posesia premiului?

  1. Like paginii Pasiunile mele
  2. Like acestei postări (fie pe facebook, fie pe blog)
  3. Menționați într-un comentariu(fie pe facebook, fie pe blog) ce părere aveți despre acest blog, ce vă place la el…

Vezi articol original 12 cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

