Câștigă cartea „Confesiunile unui cafegiu”

Un concurs minunat pe blogul http://oanatoporas.com/

Oana Toporaș - Blog Personal


coffee-and-sweets-photography-hd-wallpaper-1920x1200-8666

Am vorbit vrute și nevrute despre cărți. Am clasat și surclasat felurite scriituri. Dar parcă mi-a scăpat ceva. Parcă am uitat de poezie, de rima, de versuri…

Mi-e dor să citesc o poezie. Mi-e dor să gust libertatea și sensibilitatea unor gânduri așezate delicat, unele sub altele.

O să spuneți probabil că bat câmpii. Dar nu. Știu exact despre ce este această postare.

Evident, iarăși vă surprind cu un mic cadou. Iarăși vreau să vă ofer o „puiancă” în dar.  Dar nu una oarecare.

Vreau să vă ofer în dar cartea „Confesiunile unui cafegiu” de Gheorghe Florescu. ♥

Ce mai tura-vura, dacă vă doriți această cărțulie, vă invit să:

1- îmi recomandați o carte bună de poezii;

2- să dați share acestui articol pe Facebook.

Jocul nu se încheie aici. Intentionez să cumpăr recomandările care îmi fac cu ochiul.

După ce-mi clătesc sufletul cu ele, acestea vor pleca tot către voi. Le…

Vezi articol original 13 cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

