Liebster, din nou. :3

lba1

Multumesc Els Bells ( https://visatorprinlume.wordpress.com )

1. Mai crezi în moș crăciun?
Da.
2. Care e cea mai dragă amintire a ta din copilărie?
Am multe, cele mai speciale erau vara si de sarbatori.
3. Te consideri un om împlinit?
Mai am pana ajung un om implinit. 🙂
4. Ai vrea să îți faci o schimbare în viața ta?
Da.
5. Care este lucrul care te nemulțumește cel mai mult ?
Pai…uneori imi schimb parerea prea repede.
6. Ai fost dezamăgit de vreo persoana dragă ție?
Da. 😦
7. Etichetezi o persoană după aspectul vestimentar?
Nu.
8. Pentru a trăi într-o lume mai bună, ce ai face tu să schimbi ceva?
Greu de zis, ca e de muncit in multe privinte.
9. Banii sunt foarte importanți în viața ta?
Uneori da, mai ales in zilele noastre.
10. Ce ai alege dintre fericire și bani?
De ce nu le putem combina?
11. Care este cartea care te-a impresionat cel mai mult?
Greu de zis…

Intrebarile mele:
1. Ce literatura straina preferati?
2. Ce editura va place cel mai mult?
3. Ce autor strain va place?
4. Dar roman?
5. Ce film SF va place cel mai mult?Dar fantasy?
6. Seria de carti favorita?
7. Ce seriale va plac?
8. Antagonistul favorit? (Carte,film si serial)
9. Jobul perfect?
10. Locul favorit de citit?
11. Vacanta perfecta?

Toata lumea este invitata sa raspunda la aceste intrebari.( puteti si printr-un comentariu)

Echipa The Sagittarius Books va multumeste pentru taguri si lepse. 🙂

6 gânduri despre „Liebster, din nou. :3

  1. Heei! E plăcerea mea! O sa răspund și eu la întrebări, dacă se poate doar că într-un alt comentariu. Ăsta am vrut să fie un simplu multumesc pentru că ti-ai făcut timp să răspunzi la întrebările mele! 🙂

  2. Raspunsurile melee:
    1. Ce literatura straina preferati?
    Prefer literatura engleza.
    2. Ce editura va place cel mai mult?
    Nu am o editura preferata. Am carti de la diferite edituri, printre care se numara Nemira, Sigma, Humanitas, Rao, Corint etc.
    3. Ce autor strain va place?
    Nu pot spune doar unul… Emily Bronte, Nicholas Sparks, John Green, Paulo Coelho, Stephen King, Markus Zusak,Cella Serghi si lista continua.
    4. Dar roman?
    Romanele sunt de la acesti scriitori. Nu am doar unul preferat.
    5. Ce film SF va place cel mai mult?Dar fantasy?
    Greu ma impresioneaza filmele de genul asta, dar am ramas impresionata de efectele speciale de la: Pixels, Mad Max, Tomorrowland si Insurgent. Astea sunt filmele pe care mi le amintesc.
    6. Seria de carti favorita?
    Pff.. nu e doar una :))
    The lord of the rings, Hunger Games, Amurg si multe altele.
    7. Ce seriale va plac?
    Nu am o categorie anume de seriale. Iti dau cateva exemple aici : Grey’s Anatomy, House M.D., One Tree Hill , Prison Break, True Detective, Arrow ,Friends, The Big Bang Theory , Two and a Half Men, Family Guy, American Dad. 🙂
    8. Antagonistul favorit? (Carte,film si serial)
    Hamlet, Voldemort( Harry Potter) si la seriale chiar nu imi vine nimeni in minte.
    9. Jobul perfect?
    Nu cred ca este un anume job. Cred ca jobul perfect e acela care il faci din placere, care ti se potriveste tie.
    10. Locul favorit de citit?
    Pff.. Cred ca e gradina, semineul si fereastra cu multe perne si o ciocolata calda. 🙂
    11. Vacanta perfecta?
    Alaturi de persoana iubita pe o insula pustie, sau o cabana in varful muntelui. Sunt multe destinatii in mintea mea :)))
    Multumesc inca odata pentru raspunsurile tale . 😀

Lasă un răspuns

