#1 Concurs 🎉🎉🎁

Un concurs minunat pe blogul https://morethanb00ks.wordpress.com

More Than Books

Când am început să scriu pe blog nu m-am gândit ce va fi pe viitor, doar voiam să scriu, să mă relaxez și, ei bine, nu este unul dintre cele mai populare, dar eu mă mulțumesc și cu ceea ce am realizat până acum cu acest blog, de aceea le mulțumesc celor peste 100 de vizitatori din 8 țări diferite care au trecut pragul sufletului meu, celor 70 de urmăritori care, probabil, au dorit să revină, celor care mi-au apreciat gândurile cu peste 100 de likes, celor care m-au sfătuit prin comentarii, toate acestea primindu-le cu drag. Și, odată cu a 10-a postare vine și un micuț concurs🎉 prin care, sper, să vă răsplătesc câtuși de puțin✌.

Untitled1


Perioadă : 10 Octombrie 2015 – 31 Octombrie 2015, ora 23:59. (câștigătorul va fi anunțat pe 1 Noiembrie, la ora 18:00, prin random.org)

Vezi articol original 219 cuvinte mai mult

Lasă un răspuns

