large (5)

Ce mai faceti cititorilor?Eu bine,am terminat anime-ul care m-a dat pe spate luna trecuta adica Shingeki no Kyojin-Attack on Titan,care este bestial(cine s-a uitat la el?),am inceput Sailor Moon varianta veche(ador acest anime),ma uit NS si Fairy Tail.Am de gand sa incep noi anime-uri,precum Pandora Hearts(l-a vazut careva?accept si spoilere),Tokyo Ghoul si altele.(idei?)

De citit,citesc Urzeala Tronurilor si este geniala cartea.O ador!Multumesc Teodora.Pana acum am citit 67 de carti,desigur am avut zile cand nu aveam chef de citit,o plictiseala totala.Am avut aceeasi plictiseala si pe blog.
De vazut filme nu prea am vazut,am de gand cu Ioana sa ne uitam la Maleficent,dar nu stiu cand.Luna trecut am vazut Godzilla varianta noua,si a fost foarte tare,m-au surprins cateva scene,nu m-am asteptat la asta.Am inceput sa scriu o poveste,care vreau sa devina o serie.Se numeste Ayumi Miyavi~Aventurile unei fete ninja.(va fi despre ninja,samurai,alchimisti,fiinte supranaturale,istorie,va contine comedie,fantasy mult,actiune,intriga etc.)

Nu-mi vine sa cred ca din octombrie ma duc la facultate~Facultatea de Litere-Romana~engleza(la Ovidius).Daca se duce cineva acolo sa ma anunte deja astept sa va cunosc cititorilor.O sa fiu studenta si am deja emotii.N-am avut emotii la admitere,iar acum am.Un nou inceput…plin de incercari.Deci cine se duce la Universitatea Ovidius sa imi spuna,as vrea tare mult sa ii cunosc mai bine pe noii mei colegi.

Voi ce mai faceti?Ce mai cititi?Ce mai vizionati?

