Unii îngeri sunt sortiţi căderii!

Există ceva dureros de familiar la Daniel Grigori.
Misterios şi distant, el îi atrage atenţia Lucindei Price încă din prima ei zi la internatul Sword &Cross, din înăbuşitorul Savannah. Ajunsă aici după ce prietenul ei moare într-un accident misterios, Lucinda, o adolescentă de şaptesprezece ani, se îndrăgosteşte de Daniel, dar descoperă un adevăr incredibil de tulburător: el este un înger căzut, iar iubirea lor este veche de secole şi sfârşeşte tragic de fiecare dată când se întâlnesc.
Într-un decor apăsător şi opresiv, în care îngerii nu se deosebesc de muritori şi unde umbrele veghează ameninţător orice mişcare, povestea lor evocă un romantism diafan şi angelic.

Părerea mea:Cartea aceasta este foarte super,adică e a doua oară când citesc acest gen de carte,adică cu îngeri,am auzit atâtea despre această serie încât,acum că o am nu imi vine să cred.Dacă n-aţi citit cartea aceasta,acum e timpul.Am fost uimită de carte,o iubesc!
Deci Luce ajunge la acest internat Sword&Cross,pentru că a fost nevoită,mai ales cu situaţia în care se află,prietenul ei,Trevor,a murit in flăcări,iar ea era singura care nu şi-a pierdut viaţa,era puţin rănită,dar ce a urmat după a schimbat-o fizic si emotional,primea scrisori de ameninţări,o durea sufletul.Avea alături de ea şi o prietenă,Callie,care este alături de ea,indiferent ce o să se intâmple.Lucinda este urmărită şi de nişte umbre ce pot fi periculoase.
Dar ajunsă la acest internat cu alură de film horror,gotic,mi-a plăcut locul enorm,era şi încărcat de istorie,simte că se va schimba ceva,dacă ar şti ce ar fi ar fi fost mai bine.Luce o întâlneşte pe Arriane,ce îi va fi prietenă,e cam ciudăţică,dar e de treabă,o va ajuta cumva să se descurce la Sword&Cross,dar nu se compară cu Penn.
Are parte şi de susţinerea in acest loc de la Cam,un băiat frumos,drăguţ,se comportă cu Luce foarte frumos dar când ştie de Daniel,se pare că are sentimentul că îl cunoaşte de undeva,simte pentru el anumite sentimente,dar Daniel nu prea se comportă frumos cu ea,are anumite schimbări în comportament,când cald,când rece.Luce nu îi vine să creadă că este în acest loc,pe măsură ce citeam,Luce are parte de o viaţa palpitantă dar şi periculoasă.Cam se comportă în continuare draguţ cu ea,Daniel ba cand e interesat de ea ba cand o ignoră,Luce vrea să stea lângă el.
Într-un fel se obişnuieşte in acest loc,mai ales că o are pe Arriane,pe Cam,mai apoi pe Penn.Apar şi problemele,Todd moare aproape la fel ca Trevor şi cine e găsită fără răsuflare lângă el,Luce,dar cum ajuns acolo,păi era interesată de o carte scrisă de un strămoş de al lui Daniel,era în curs de cercetare alături de Penn,o buna prietenă pe care şi-a facut-o mai nou,Penn ştie tot despre tot.
Luce vrea să afle cât mai multe despre Daniel.În această carte avem parte de un triunghi amoros mai fascinant,pentru mine,Daniel-Luce-Cam.Îmi place acest fapt.
Zile ciudate apar la orizont,Luce este invitată la un picnic ciudat adică în cimitir de către Cam,pe parcurs el se schimbă devine ciudat mai ales in preajma lui Daniel.
Luce va avea parte şi de situaţii critice,va mai avea o persoană alături pe Gabbe,care credea ea că este cu Daniel.Va fi şi multă acţiune pe la sfârşitul carţi,o bătălie epică aş putea spune.
Înainte de toate astea,intre Daniel şi Cam se lasă cu bătaie,motivul este Luce.
Avem parte de momente frumoase între Daniel şi Luce,ea îşi dă seama de ceea ce este el,Daniel îi va povesti despre trecutul lor,de ce nu pot fi impreună,despre blestem.Ea va întelege într-un final totul,deşi nu îşi poate aminti totul.Daniel ştie totul despre ea.Vor fi şi momente triste.
Vor fi situaţii care mai de care interesante,actiune,sarcasm,amuzament,romance,intrigă şi multe altele.Nu vreau să dezvălui prea multe,vreau ca voi să descoperiţi această minunată carte,aventurile Lucindei alături de Daniel şi cu cei ca el,adică îngerii căzuţi,plus Cam se comportă ciudat.Deci mi-a plăcut la nebunie cartea,a fost uimitoare!!Merită citită,vă o recomand cu mare plăcere!!Duceţi-vă să o cumpăraţi,pentru că merită,povestea e una frumoasă,plină de romantism,iar ideea de blestem este una originală,ma refer la ideea acelui blestem,faptul că la fiecare 17 ani apare ea,Luce,dar acum lucrurile s-au schimbat,ingeri de ambele parţi,bătălii intre ei,secrete,trecutul lor,mie îmi sună a carte ce merită citită,mi-a plăcut la nebunie,in acest loc nu trebuie să ai incredere in toţi,niciodata nu se ştie.Încă odată,vă o recomand cu mare plăcere!Volumul 2:Rătăcire.
Dacă aţi citit cartea cum vi s-a părut?Plus că se face şi film!
Cartea a apărut la editura LITERA.

damnare