Recenzia lui Arachne-Tunete si trandafiri de Mary Jo Putney

A fost numit Contele Demon. Se spunea despre el că era capabil de orice. Fiul unui nobil rebel și al unei țigănci, Nicholas Davies a dus o viaţă lipsită de griji până în momentul în care o trădare cutremurătoare l-a lăsat singur și plin de resentimente. După ce călătoreşte în lume timp de patru ani, se întoarce doar pentru a plănui vânzarea domeniului.
Disperarea o împinge pe învățătoarea Clare Morgan să-i ceară Contelui Demon să ajute la salvarea satului său. Pentru că nu are nici cea mai mică dorință de a se implica în problemele altora, Nicholas stabilește un preț imposibil de plătit: Clare trebuie să accepte să locuiască împreună cu el timp de trei luni, lăsându-i pe membrii micii sale comunități să creadă ce e mai rău despre ea – numai așa el va interveni în favoarea lor.
Furioasă, Clare acceptă această provocare scandaloasă, iar cei doi sunt atrași într-o lume fascinantă, plină de pericole și dorințe. Ca aliați, Clare și Nicholas luptă pentru salvarea satului. Ca adversari, explorează împreună terenul periculos al puterii și al senzualității. Iar ca iubiți, se predau unei pasiuni copleşitoare.
Oare doi oameni atât de diferiți pot clădi o relație care să dureze pentru totdeauna?

Parerea mea:Nicholas se intoarce la Aberdare dupa 4 ani,el plecase datorita unor evenimente nefaste,fiind pe jumatate tigan si jumatate alb,niciodata bunicul lui nu l-a agreat,plus ca Nicholas e genul mai liber,asemenea rudelor sale din partea mamei,Marta.
Trec multi ani dupa ce l-a lasat Marta la conac,Nicholas creste si de acum incepe aventura.S-a reintors,iar Clare stiind asta se duce la el pentru a-l ruga sa faca ceva in legatura cu mina si satul,dar este nu este de acord,deoarece el vrea sa vanda tot,dar se va razgandi cand Clare ii spune ca va face orice,numai sa fie salvat satul si viata oamenilor,si desigur mina.
Iar ce ii va cere Nicholas sa faca,Clare este curajoasa si accepta,mai ales ca e de dragul satului,desi stie ca lumea ii va dezaproba comportamentul si ce va face ea,mai ales ca sta cu Contele Demon,pe care tot satul il barfeste in legatura cu evenimentele acelea si cum era ca copil.
Dupa cum stiti din celelalte cartii scrise de MJP,Nicholas face parte din grupul Ingerii Cazuti,alaturi de Rafe,Lucien si Michael,(Teodora,o prietena buna a spus ca este foarte interesanta,ii place cum suna.)
Intre Clare si Nicholas,se va stabili o relatie foarte frumoasa,incet,incet,cei doi vor cadea prada sentimentelor ascunse in inima si restul il stiti nu-i asa…Dar pana la sfarsitul cartii,vor avea multe de infruntat,se intoarce Michael de pe front cu gand de razbunare si ghiciti cine e tinta,Nicholas.
Plus o explozie la mina,divergente,situatii care mai de care,plus si dragostea,plus relatia lui Clare cu tatal ei,adica putin din trecutul ei si a lui Nicholas. Clare va trece printr-o schimbare ce la inceput este de uimita dar o va accepta,la fel si Nicholas.Se vor intampla multe,nu vreau sa dezvalui prea multe,vreau ca voi se descoperiti aceasta minunata carte.
Ai cam toate genurile in carte,deci nu prea te poti plicitisi de ea,este foarte interesanta,mai ales relatia dintre Clare si Nicholas,plus prietenii lui Clare care ii iau apararea cand lumea vorbeste de rau de ea.Te tine in priza,vrei sa afli mai multe despre ei,e carte minunata ce merita citita,m-a facut sa zambesc mult si sa rad,mai ales dialogurile dintre ea si Nicholas sunt epice.
Partea cand au aparut pinguinii,lumea din sat zicea ca Nicholas a adus fiare,si cand am vazut ca erau defapt niste pinguini draguti,am suras.Mai multe aventuri cu Clare si Nicholas,numai citind cartea,,va o recomand cu mare placere!Plus ca afli si multe informatii si despre prietenii lui Nicholas,ceilalti membri din Ingeri Cazuti.Am aflat si ce s-a intamplat in aceea noapte fatidica,ce anume a dus la moartea celor doi,a bunicului si a lui Caroline,plus ca aceasta nici nu era cine credeam ca era.Se vor intampla multe,dezvaluiri peste dezvaluiri.
Mi-a placut la nebunie aceasta carte,si cum a zis Sasha,o buna prietena si bloggerita blogului ashaloveswriting.wordpress.com/ ca o sa mai vreau,a avut mare dreptate!Mai vreau…..doamne cat de mult mi-a placut,n-am cuvinte sa imi exprim parerea.
Deci daca ati citit cum vi s-a parut?Dar celelalte carti scrise de autoare?
Cartea a aparut la editura LIRA.

10303169_584081918356080_9135324541125695198_n

2 gânduri despre „Recenzia lui Arachne-Tunete si trandafiri de Mary Jo Putney

  1. Vai! Deci nu-mi vine să cred. Când mi-am văzut numele în recenie mi-a sărit inima ❤ Mulțumesc :* Mă bucur că gândești ca mine în legătură cu această carte. A fost pur și simplu superbă și și-a făcut loc în inima mea (care-i cam mare din cauza atâtor cărți :)) ) și îmi crește inima de fiecare dată când o văd lăudată. Zici că eu am scris-o, nu MJP :))

Lasă un răspuns

