large

Viata mea pe net, roman finalist la premiul „USA Best Books” 2011, are toate datele unei carti indraznete, in care umorul negru se impleteste cu idealismul si cu optimismul timpului nostru.

Emily Thompson, o tinara plina de resurse si pasionata de arta contemporana, se muta in New York, unde isi gaseste un iubit artist si un loc de munca intr-o galerie de arta. Cind totul merge cum nu se poate mai bine, soarta i se schimba, ramane fara resurse si fara sprijin si departe de ajutorul familiei. Deznadajduita, apeleaza la Craigslist, un site prin intermediul caruia intalneste diferite personaje dubioase, care ii vor aduce numai ne­cazuri.

Parerea mea:Emily se muta la New York datorita pasiunii ei,arta,are un nou loc de munca si desigur un iubit,dar nu va dura mult,totul dispare intr-o clipita dar nu-i bai,se pare ca Emily gaseste o portita de scapare din evenimentele ce i s-au intamplat:Craiglist,un site unde va intalni personaje care mai de care,si desigur multe sunt dubioase si nu lipsesc nici problemele cauzate de aceastea.
Plus ca descopera si un tablou fascinant de unde vine si aventura in care se va baga Emily,isi inchiriaza apartamentul ca sa aiba si ea un ban,desigur unii vor fi ciudati,ma refer la cine o sa vina sa stea cu Emily,se baga in situatii care mai de care amuzante.
Odata cu Craiglistul si tabloul viata lui Emily se schimba,da peste un regizor faimos de pe Craiglist,fapt care-o propulseaza pe prima pagina a tabloidelor,va trece prin multe faze amuzante sau unele chiar ciudate.
Pe parcurs aflam de modul de viata intr-un oras mare precum New York,Emily isi va gasi perechea,plus o noua slujba,totul se termina cu bine dupa atata tevatura.Aceasta carte precum orice carte chick-lit are happy-end,m-a bucurat sa aflu ca viata lui Emily merge pe un fagas bun si ca totul s-a terminat,mai ales treaba cu tabloul si Craiglist,barbatii pe care i-a intalnit i-au schimbat putin viata,dar numai unul va fi al ei.M-au amuzat cateva scene din carte,am ras mult.Mi-a placut enorm aceasta carte,e usoara de citit.Ii multumesc Ralucai ca mi-a dat oportunitatea de a citi aceasta carte.
Daca ati citit aceasta cum vi s-a parut?
Cartea a aparut la editura POLIROM~CHIC.

viata-mea-pe-net_1_fullsize