Recenzia lui Arachne-Micuta englezoaica de Catherine Sanderson

largeth

Are o slujbă la Paris, orașul visurilor ei, o relație cu un francez fermecător, o fiică de aproape doi ani frumoasă și deșteaptă și un apartament cu o priveliște care îți taie respirația. Atunci de ce Catherine simte că viața nu îi mai oferă nici o satisfacție? Prinsă într-o relație care devine tot mai lipsită de pasiune, copleșită de responsabilitățile de mamă și plictisită de jobul administrativ, Catherine citește un articol despre cum să îți faci un jurnal online – și astfel apare blogul Micuței englezoaice. Dar ceea ce începe ca o simplă diversiune devine treptat un forum în care Catherine împărtășește necunoscuților detalii despre viața personală. Iar când James, un cititor fidel al blogului, dorește să o cunoască femeia de dincolo de ecranul computerului, granița între realitate și virtual dispare, determinând-o pe Catherine să-și abandoneze viața construită cu grijă și să se lase atrasă de mirajul trăirii l’amour fou. Însă această dragoste nebună, James o simte pentru Catherine sau pentru Micuța englezoaică?

largehng

Parerea mea:Mi-a placut ideea scriitoarei de a le pune un fel de porecle personajelor,mai ales sotului si copilului,Domnul Broscoi si Mormoloc.Personajul nostru se numeste Micuta englezoaica,ea a trait in Anglia,fiind nascuta acolo,dar a vrut sa mearga la Paris,sa traiasca acolo,sa isi urmeze visul.
Petrece momente foarte frumoase in Franta,isi gaseste perechea si se muta impreuna,se iubesc mult,si apare si copilul.De aici totul se schimba,parca mai vroia ceva de la viata.Dar alaturi de copilul si sotul ei au momente frumoase,calatoresc uneori,dar devine plictisita de jobul ei si monotonia zilelor.
Si descopera lumea bloggerilor,este foarte interesata de aceasta lume si decide sa isi faca propriul blog,numit Petite Anglaise,un nume foarte frumos,dar care ii cade manusa.Pe blog scrie despre intamplarile din viata ei,e ca un fel de jurnal,dar a schimbat numele sotului si copilului,pentru orice eventualitate.Devine un succes in lumea virtuala,toata lumea este incantata de el si despre ce scrie Petite Anglaise,felul ei de a fi.
Exista si intalniri pentru bloggeri,de a face cunostiinta etc.iar ea se duce la un moment dat si descopera foarte multe persoane de treaba.Monotonia distruge,simte ca nu mai e atrasa de sotul ei,vorbeste cu un alt barbat pe net,se vor schimba multe de cand incepe blogul.
Jurnalul ei virtual mi-a prezentat viata ei de zi cu zi,unde se ducea,ce facea,foarte multe lucruri interesante sau despre viata in Paris,de unde vine pasiunea ei.
Va avea parte de multa aventura,iubire,situatii amuzante sau nu,sentimente contradictorii.Mai multe nu vreau sa dezvalui despre ea si ce se va mai intampla in continuare,trebuie sa descoperiti voi lumea lui Petite Anglaise si ce va face ea in continuare,despre domnul Broscoi si Mormoloc,si barbatul de pe net.Mi-a placut la nebunie.E carte foarte interesanta,iar cei care iubesc acest gen de carte,o vor indragi,sper,pentru ca eu chiar o indragesc:si-a facut curaj si a plecat intr-o tara straina ei,si-a schimbat viata, reuseste mereu sa iasa din situatiile pe care le are in fata,are o familie si totul se schimba,dar ea e fericita chiar daca are probleme si incepe blogul, asta inseamna o schimbare majora….o carte din categoria chick-lit.
Va o recomand cu mare placere,este si amuzanta,sarcastica,are de toate,o carte frumoasa,ce merita citita.Mi-ar place sa se faca si un film dupa aceasta carte,voi ce ziceti?
Daca ati citit cartea cum vi s-a parut?
Cartea a aparut la editura LIRA.

micuta-englezoaica---catherine-sanderson_139887_1_1351607505

4 gânduri despre „Recenzia lui Arachne-Micuta englezoaica de Catherine Sanderson

  1. Știu cartea asta de când a apărut cu revista Joy (parcă) și un timp am tot vrut să o cumpăr, dar după am citit finalul și nu mi-a plăcut, așa că am tăiat-o de pe lista mea de cumpărături. Totuși, ai reușit să-mi schimbi părerea și cred că o voi citi și eu în cele din urmă 🙂

    1. Ma bucur sa aud ca ti-ai schimbat parerea,si eu atunci ma gandeam daca sa mi-o cumpar…o vazusem pe varamea ca si-o i-a si mi-am zis sa o iau,sa vad ce e de capul ei si mi-a placut la nebunie.

Lasă un răspuns

