Recenzia lui Arachne-Ca$ual de Oksana Robski

In premiera pe piata romaneasca, primul chick-lit rusesc!
„Ca$ual” este povestea unei femei instarite din clasa noilor imbogatiti. Dupa ce afla ca sotul ei o insala cu o blonda, aceasta are surpriza inca si mai neplacuta de a se pomeni anchetata de politie dupa ce Serge al ei este ucis de un asasin platit si, pe deasupra, se trezeste nevoita sa aiba grija de amanta lui insarcinata si de soferul ranit in timpul atentatului. Dar pe o astfel de femeie, traind intr-o lume in care crima insasi a devenit casual, nimic nu o poate opri: pune pe picioare o afacere, isi consoleaza priete­nele cu necazuri amoroase si ii mai ramine timp sa se si indragosteasca.

Parerea mea:Cartea a fost foarte interesanta, dupa ce sotul ei o inseala cu Svetlana,amanta lui si dupa ce moare,ea incearca sa rezolve anumite situatii din viata ei si a amantei,ii va da bani ca sa se intretina.
Am observat si modul de viata a bogatasilor din Rusia si a personajului principal,ce va face ea.Va descoperi si intr-un final si ucigasul sotului ei,isi face griji la inceput de aflarea amantei,dar este o femeie puternica si reuseste sa faca fata multor situatii.
I-am descoperit si anumite vicii,mancarea mereu este cantarita sau altele.Va gasi si o solutie la anumite probleme,viata ei de zi cu zi,ce face ea in aceste zile dupa moartea sotului.
Are grija si de afacerile lui.Va incepe si cautarea ucigasului,se vor pune multe intrebari,moda etc,,mai simplu de zis viata unei femei bogate in Rusia.
Cartea nu are parte de prea multa actiune,adica urmariri etc.,in fine e doar vorbim de genul chick-lit,situatii amuzante,in care personajul incearca sa rezolve cateva chestiuni legate de subiectul cartii sau imprejurarile vietii.Mai multe din carte nu vreau sa dezvalui,oricum cartea e interesanta,mai multe aventuri de ale ei,le gasiti in carte.
Este o carte usoara,interesanta,ce merita citita daca va place acest gen de carte.Eu va o recomand.Mi-a placut foarte mult.E o carte ce prezinta o alta latura a femeilor din Rusia,mai bine zis cea bogatasa.Anumite parti din carte m-au surprins,la altele am ras.Un film sau serial n-ar strica sa se faca.
Daca ati citit cartea,cum vi s-a parut?Si cum vi se pare acest gen de carte?
Cartea a aparut la editura POLIROM/CHIC.

largergf

10 gânduri despre „Recenzia lui Arachne-Ca$ual de Oksana Robski

  1. E ciudat faptul că deși vreau să știu mai multe despre Rusia și îmi place țara asta, până acum n-am citit nimic de vreun autor rus, știi tu, să iau informații direct de la sursă :))
    Cred că ce mă atrage cel mai și cel mai mult la cartea asta este coperta, îmi dă impresia că eroina e așa, bad-ass și asta îmi place 😀

Lasă un răspuns

