Andrea Sachs, eroina cartii, o tinara din provincie, proaspata absolventa a uneia dintre marile universitati de pe Coasta de Est, obtine in chip nesperat slujba la care viseaza milioane de fete: asistenta a Mirandei Priestly, editoare de succes a revistei Runway. Desi, la inceput, crede ca a ajuns in raiul celebritatilor, printre pantofi si posete Prada, Armani sau Versace, Andrea isi da repede seama ca sefa ei este… diavolul in persoana. Terorizata de ordinele acesteia tipate prin telefon la orice ora din zi si din noapte, Andrea incepe sa se intrebe daca slujba mult rivnita nu va sfirsi prin a o ucide. In eventualitatea in care va supravietui, Andrea trebuie sa se hotarasca daca merita sa-si vinda sufletul.

Parerea mea:Andrea Sachs reuseste ce alte fete isi doresc,o slujba la o revista de moda,care este foarte celebra dar va avea parte de un program foarte diferit dar greu.Ce sa mai zic de sefa ei,Miranda care e un fel de scorpie,se comporta rece cu toata lumea,mereu are asteptari foarte mari.O pune pe Andrea sa faca tot feluri de lucruri si la niste ore aiurea,dar cand lucrezi si iti doresti aceasta slujba trebuie sa fii pregatit si psihologic,nervii intinsi la maxim,cereri ciudate si trebuie sa fi pregatit pentru orice situatie ceruta de Miranda,cam asta este viata Andreei.
Dar ea gaseste o solutie ca sa supravietuiasca si va fi ajutata de anumite persoane,care ii vor schimba stilul de a se imbraca si cum sa faca fata Mirandei.O lume a revistelor diferita de ce credeam eu.
Isi va gasi si un prieten in acest oras tumultos.Citind cartea am aflat cum reusea sa faca fata in aceea lume a modei in care zici ca e o jungla,cel puternic supravietuieste si ea va invata cum sa fata fata Mirandei,ce va o uimi peste masura.
Plus ca se si schimba intr-un fel in care multora nu le va conveni dar o sa schimbe si asta.La sfarsitul cartii va intalni o persoana importanta care ii va schimba si jobul.Oare cum va face fata Andrea cerintelor facute de Miranda?Cine o va ajuta?Cum va rezolva anumite situatii?Cine ii va schimba viata?Isi va gasi si perechea?Mai multe veti afla citind cartea.
Aceasta carte mi-a placut la nebunie,viata Andreei este foarte tumultoasa dar face fata.O faza favorita e cand s-a dus sa faca rost de cartiile Harry Potter pentru fetele Mirandei.(e una din fazele mele favorite din carte)Este o carte foarte frumoasa,mi-a placut sa o citesc.Ma bucur ca am luat-o din librarie datorita unei persoane dragi,Raluca.
E plina si de scene amuzante,nu te plictisesti citind aceasta carte.Va o recomand cu mare placere.Deci daca va place genul chic,trebuie sa cititi aceasta carte.
Daca ati citit cartea,cum vi s-a parut?
Cartea a aparut la editura POLIROM/CHIC.

diavolul-se-imbraca-de-la-prada_4116_1_1341832843

Trailer-ul filmului:

Am vazut si filmul,mi-a placut enorm.Daca ati vazut si filmul,cum vi s-a parut?

Cartea a doua:
Razbunarea se imbraca de la Prada de Lauren Weisberger

Continuarea bestsellerului Diavolul se imbraca de la Prada
Lauren Weisberger este autoarea bestsellerului Diavolul se imbraca de la Prada, carte tradusa in patruzeci de limbi, care a inspirat in 2006 celebra pelicula cu acelasi titlu, cu Meryl Streep si Anne Hathaway in rolurile principale.

In Razbunarea se imbraca de la Prada, au trecut aproape zece ani de la intimplarile ce-au facut-o celebra pe Andy Sachs, din Diavolul se imbraca de la Prada. Andy este editor principal la The Plunge, revista pentru mirese pe care a intemeiat-o alaturi de… Emily, cea care-i fusese dusmanca declarata si care i-a devenit cea mai buna prietena. Miracol? Prilejuri de entuziasm si mul­tumire? Casatorita cu Max Harrison si intrata astfel intr-una din cele mai renumite familii din Manhattan, Andy realizeaza insa ca nimic nu este ceea ce pare. Inca este marcata de Miranda si niciodata n-ar fi cre­zut ca toate eforturile ei de a-si construi o viata noua o vor aduce iar in atmosfera groaznica din care a sca­pat cu greu in urma cu zece ani, direct in calea dia­volului insusi…

razbunarea se imbraca de la prada
Deja astept sa o cumpar,trebuie sa strang banii necesari.Daca ati facut rost de ea si ati citit-o cum vi s-a parut?