Recenzia lui Arachne-Irezistibil de Jill Shalvis

Maddie More constată că trebuie să facă o schimbare radicală în viață când, în aceeași zi, își pierde jobul și decide să renunțe la o relație sentimentală care nu îi mai aduce nici o mulțumire sufletească. Cum nu mai are nimic care să o lege de Los Angeles și refuzând să se lase pradă depresiei, Maddie se hotărăște să preia moștenirea lăsată de libertina ei mamă – un han dărăpănat din orășelul Lucky Harbor, de pe malul Pacificului. Deși vede în această schimbare oportunitatea de a-și găsi un cămin nou și o carieră inedită, lucrurile nu sunt atât de simple când în această aventură trebuie să-și convingă și surorile vitrege să i se alăture. În plus, apariția lui Jax Cullen, constructorul angajat pentru renovarea hanului, un bărbat sexy, fermecător și dispus să îi pună totul la picioare reprezintă pentru Maddie o complicație neașteptată. Va reuși Cullen să o facă să-și depășească problemele de familie, teama de implicare și vulnerabilitatea? Va avea Maddie curajul să acorde o a doua șansă dragostei?

Parerea mea: Maddie vrea sa i-a totul de la capat mai ales ca acum are lasata ca avere un han care nu este in cea mai buna conditie,dupa toate ce i s-a intamplat in ultimele zile are nevoie de o vacanta si o noua slujba,dar mai intai trebuie sa aiba grija de han,alaturi de cele doua surori vitrege,poreclele lor fiind Magnolia de Otel si Copilul Rebel iar a lui Maddie e Soricelul.
In drum spre Lucky Harbour se intalneste cu Jax Cullen care aproape da peste el cu masina,ei vor mai avea intaniri de genul asta dupa ce ajung amandoi in orasel,Jax ajutand-o cu hanul,este tamplar si arhitect.Cele doua surori ale ei reusesc sa apara desi au vieti complicate,isi vor da seama ca hanul nu are nicio sansa si trebuie vandut,dar Maddie crede ca ar trebui sa ii mai de-a o sansa hanului pentru ca este o amintire ce va dainui,o legatura cu mama lor,dupa cateva insistente si celelalte surori Chloe si Tara sunt de acord,facand sacrificii chiar si dezvaluiri bomba despre viata celor doua.Ca hanul sa fie mai frumos si sa nu mai arate darapanat apeleaza la fondurile lor si la  Jax. Intre cei doi adica Maddie si Jax se produc scantei ce le vor schimba viata.Dar oare asta e de ajuns pentru Maddie?Oare ce se va intampla cu cei doi?Oare hanul isi va reveni?Vor reusi cele 3 surori sa il termine?Ce vor afla despre ele in aceasta aventura?Totul il veti afla citind cartea.
Cartea a aparut la editura LIRA.

jill_shalvis_irezistibil_finalizat_bogdan

10 gânduri despre „Recenzia lui Arachne-Irezistibil de Jill Shalvis

  1. Mamă, ce mă oftic când văd că am pierdut din colecție o carte interesantă, pe care la început am nesocotit-o. Din recenzia ta îmi dau seama că autoarea nu tratează doar relația amoroasă dintre Maddie și Jax, ci și familia, anume Maddie și surorile ei, iar asta mi se pare foarte interesant. Presupun că voi găsi cartea la anticariat și mi-o voi cumpăra și eu 🙂 Mulțumesc :*

      1. Da atunci si eu le vroiam pe toate dar nu le aveau chiar alea pe care ziceau ca le da,si am luat ce am gasit,si se pare ca a fost alegere buna.As vrea sa mai dea si alte carti de diferite editurii cu ziare/reviste,mai ales ca ar fi la jumatate de pret si este si convenabil nu-i asa?

      2. Eu am cautat timp de o ora prin tot Bucurestiul pana am gasit cartea pe care o cautam :)) Si pana la urma am vorbit cu o prietena a carei mama lucreaza la chioscul de ziare si o avea acolo.
        Iar pretul este chiar mai mult decat convenabil. In plus la ziarul libertatea le dadeau chiar la un sfert de pret, ca daca vrei sa cumperi cartea de pe site-ul editurii este 20 de lei, iar la Libertatea pentru femei este 10 lei, iar cand le baga (din cand in cand la ziarul Libertatea) un titlu este 5 lei.

      3. Pe langa mine sunt vreo 7 chioscuri de ziare (fara sa exagerez) si daca merg putin mai departe, mai dau de altele. Si daca nu gasesc intr-un loc, merg in celalalt :)) Nu-i asta o problema. I-am zis odata unuia sa-mi tina o carte si a facut ca toate alea, ca daca nu vin si el ramane cu cartea, in fine in cele din urma l-am convins ca o voi lua cel tarziu ziua urmatoare, dar de atunci am zis ca nu mai rog pe nimeni niciodata sa-mi pastreze carti.

      4. In Mangalia sunt vreo 9,in 2 Mai se deschide vara,ceea e nasol pentru uneori mi-se pune pata de cumparat carti cu ziare/reviste,si trebuie sa mai dau si banii pe drum.Si mereu cand stiu ca apare vreo carte interesanta stau de vorba cu femeia de la chiosc sa mi-o pastreze,uneori nu poate si ma duc la alt chiosc.

      5. Pai uneori se mai duce mama dar acuma doar ma duc cand am treaba sau o mai rog pe Teo(o prietena) sa mi le i-a sau pe varamea dar e si la scoala si are destule teme si nu vreau sa o impovarez,dar ma descurc,mai ales ca nu prea ma mai atrage nimic de la ziare/reviste si vreau sa strang banii sa imi iau noutatile de la anumite edituri.

Lasă un răspuns

