Recenzia lui Arachne-320 de pisici negre de Rodica Ojog Brasoveanu

Simpatica Melania Lupu, cunoscuta cititorilor din alte romane ale aceleiasi autoare, a ajuns la inchisoare si se pregateste de evadare. Englezul Ned Morton vrea sa iasa de pe scena mafiei cu o lovitura de neuitat. Si toate personajele acestui roman piperat din belsug cu umor cauta Fecioara din Insula Grotelor, statuie din aur, in marime maturala, a Madonei. Cine si cum o va gasi?

Parerea mea:Mi-a placut enorm faza gasitului lui Mirciulica,motanelul Melaniei cu niste obiceiuri ciudate,cum sa cutreieri strazi pentru a gasi un motan negru printre atatea pisici si unul care se pare ca raspunde la cutu nu pis pis.Melania a ajuns la inchisoare datorita unei intamplari din volumul 2 pe care desigur nu l-am luat dar pe parcus ne dam seama ca din cauza tablourilor din volumul 1 Cianura pentru un suras.
Este intr-n fel ajutata de colega de carcera Olga Tudor care are legatura cu statuia de aur dar ii da pastila Melaniei si lesina,Ned Morton ajut de acolitii sai care sunt din Bucuresti o iau pe Melania in acel mic sediu al lor,crezand ca este Olga,iar ei cad in plasele de pacaleala ala Melania.
Ned Morton,englezul nostru afla de statuia de aur de la un roman si decide ca asta sa fie ultima lui misiune de mafiot si sa se retraga din aceea viata tumultoasa alaturi de femeia iubita.Pe masura ce am citit cartea Melania vrea sa afle si ea de statuie si unde se afla,de ce o vrea Ned Morton.Melania te surprinde pe zi ce trece,evocand si o amnezie pentru ca fiind in rolul Olgai nu stie unde este statuia si ceilalti ii fac pe plac aducandu-i mereu ceva dulce incat sa afle despre statuie,o adevarata comoara.Toata lumea afla de evadarea Melaniei iar maiorul Cristescu este lasat in soare si innebunit dupa ce afla de ce a fost in stare o asemenea batranica.
Plina de amuzament,siretlicuri si actiune din plin,o batranica nu se lasa fara una doua,si afla unde statuia,un adevarat detectiv Melania asta.
Deci cum se v-a termina aventura asta pentru personajele noastre?Veti afla citin cartea,v-o recomand,este magnifica si daca ca romanele politiste asta este alegerea buna.Ati citit cartea daca da,cum vi s-a parut?
Cartea a aparut la editura NEMIRA.

320-de-pisici-negre_1_produs