Am primit aceasta leapsa de la XoxoMiky si Umbrele Cartiilor mersi mult.

1. Ce impresie ţi-a făcut ultima carte citită?
Jurnalul Perlei Orientului de Maureen Lindley mi-a demonstrat cat de grea era viata unei femei la inceputul sec. XX in China fiind fiica unei concubine intr-o lume in care femeia era pretuita ca un sac de grau,reguli care nu puteau fi incalcate iar destinul si comportamentul Perlei ii ofera o viata mai interesanta,ea descopera pe parcurs ca femeia va reusi in final sa fie egala cu un barbat.Cartea e o bucata de istorie cu un final surprinzator,eu una nu ma asteptam la acest final.

2. Ultimul film văzut.
Pai este Warm Bodies,vreau si eu un zombie dragut asa ca R.
Mi-a placut la nebunie filmul,va propun si voua sa il vedeti.

3. Ce seriale urmăreşti în momentul de faţă?
Heaven si Cu sange rece,o da imi plac serialele politiste si inca ceva Heaven este bazat pe cartea lui Stephen King ,,Colorado Kid”.

4. Ce serial ţi-a plăcut cel mai mult?
Cercul Secret,mai ales ca am citit primele 3 volume.

5. Ce serial/film aştepţi să apară?
Divergent si Academia Vampirilor.

6. Cea mai lungă carte citită…
Pai ar fi JFK de Stephen King,avea peste 500 de pagini.

8. Ultimul film de groază văzut…
The Troll Hunter,dar nu am fost asa ingrozita de film,dar cu siguranta nu as  vrea sa am de a face cu trolii de 2-5 m care sunt infioratori si isi dau seama cine e credincios.Dar a fost destul de interesant.

9. Ultimul film văzut la cinema…
Mama….Au trecut  ani au de cand n-am mai fost la cinema,Say Yes a fost ultimul film,eram in clasa a opta atunci.

10. Filmul pe care l-ai revăzut de cel puţin 5 ori…
Jurasic Park,Castelul Umblator a lui Howl,Titanic,au fost cu siguranta mai multe.

11. Dă această leapşa mai departe către cel puţin 10 persoane.
10 sunt prea putine de aceea voi da aceasta leapsa tuturor bloggerilor.

largemydrugs

