Recenzia lui Arachne-Inger si demon de Elizabeth Hoyt

Vine o vreme în viaţa unei femei când trebuie sa facă un lucru care odinioară i se parea de neimaginat- pentru Anna Wren, rămasă văduvă, asta înseamnă să accepte postul de secretară a temperamentalului Edward de Raaf, conte de Swartingham. Spre surprinderea ei, constată că îi place să lucreze pentru încăpăţânatul conte, iar Edward descoperă în curând in Anna nu doar o excelentă secretară, dar şi o femeie deosebită de toate cele pe care le cunoscuse. Conştient însă de înfăţişarea lui nu tocmai atrăgătoare şi dezamăgit o dată în dragoste, contele îşi dă seama că nu poate spera decât la căsătorie de convenienţă cu o domnişoară din înalta societate- dar înainte de asta, se decide să facă o vizită la Grota Afroditei, cel mai scandalos bordel din Londra. Insă Anna s-a îndrăgostit deja de angajatorul ei, asa că înainte să îl piardă pentru totdeauna, decide să profite de ocazie şi să joace rolul de amantă misterioasă a contelui la bordelul unde femei cu o bună reputaţie obişnuiesc să vină mascate ca să petreacă o noapte de amor. Însă când planul Annei iese la iveală lucrurile sunt complicate de un şantaj, o propunere în căsătorie este refuzată şi nici chiar contele nu este pregătit pentru ţesătura de intrigi care îl înconjoară.

Parerea mea:Hmmm a fost diferit de ceea ce am citit din zona romance.Anna este un personaj,care din iubire desi este vaduva devine secretara lui Edward,pana atunci nu existau secretare ci secretarii,dar ea se pricepe,este foarte inteligenta.
Amandoi au ceva in comun,au pierdut pe cineva drag,dar se aprinde flacara iubirii intre ei,desi Edward o crede o doamna simpla si comuna,ei dar ce face dragostea din om.Dar exista un inconvenient,se va logodi cu o femeie de spita buna,bogata,el are nevoie de mostenitorii astfel de Raaf va disparea,asta e numele lui,veti afla in carte de ce sta singur pe lumea asta.
Anna iubindu-l in secret si nevrand sa afle asta,se duce la acel bordel si il farmeca pe Edward,desi el nu stie cine este aceasta persoana mascata si atat de frumoasa,desi el se mai gandeste si Anna.Oare totul se va rezolva intre ei?Oare Edward isi va arata sentimentele in fata ei?Dar ce va face cu logodnica?Veti afla toate astea si sfarsitul povestii numai citind cartea.Este vorba de o poveste de dragoste ce apare in cele mai surprinzatoare momente si te i-a prin surprindre datorita personajelor,la inceput este negarea sentimentelor dar pe parcurs incep sa isi dea seama de sentimentele si conexiunea lor.
Cartea a aparut la editura Litera~colectia Alma.

inger_si_demon_cvr

6 gânduri despre „Recenzia lui Arachne-Inger si demon de Elizabeth Hoyt