Helen Hamilton a încercat mereu să ascundă cât este de diferită, un lucru nu prea uşor pe o insulă atât de mică precum Nantucket şi care devine tot mai greu pe măsură ce este chinuită din ce în ce mai mult de halucinaţii şi coşmaruri. Dar adevărata moştenire a lui Helen va ieşi la iveală abia când îl întâlneşte pe Lucas Delos la şcoală. Dar chiar şi atunci când Lucas o ajută să-şi trezească la viaţă uimitoarele puteri adormite, ei nu pot fi împreună dacă nu se eliberează de destinul tragic ţesut pentru ei de cele trei moire.

Parerea mea:Este o poveste diferita despre zei si destine in care soarta este vinovata.Helen incearca sa-si dea seama de ce  il uraste pe Lucas incat ii vine sa ii dea o mama de bataie ,,sora cu moartea”, vorba de blesteme si greseli din trecut ce au facut ura asta sa se extinda peste generatiile viitoare,de aceea se urasc intre ei,dar Helen nu isi da seama ce e pana Lucas o invata cum sa isi controleze puterile.Pe parcurs totul merge bine intre ei,chiar o poveste de dragoste rasare,dar noi probleme la orizont,intre casele,un fel de clanuri.Oare ce se va intampla cu ei si lumea in care traiesc?Oare va stii Helen cine a fost mama ei?Oare ce s-a intamplat in trecut?Toate raspunsurile si actiunea din carte le veti afla numai citind cartea.Este o carte foarte interesanta,zeitati,mister,istorie si iubire.Deci merita.
Mie chiar mi-a placut enorm,mai ales este ceva diferit din tot ce am citit.
O iubire ce nu poate fi adevarata,zeitati,politica,blesteme din trecut asta veti gasi in aceasta carte,personaje care mai de care,cu puteri menite unui zeu,fiecare dintre ei este special.
Cartea a aparut la editura RAO.