Recenzia lui Arachne-Jemima J. de Jane Green

Jemima J.este povestea unei jurnaliste la modestul Kilburn Herald. Camuflata in haine lalii, Jemima J., o tinara simpatica de dimensiuni impresionante – invidiaza talia de viespe si masurile perfecte ale colegei de birou, Geraldine, careia ii rescrie articolele. Jemima stie foarte bine ca este inteligenta, talentata, amuzanta si altruista, dar cine ar banui asta dincolo de barbia ei dubla si obrajii umflati? In plus, barbatul visurilor ei, Ben Williams, vedeta redactiei, o considera doar o prietena foarte buna si‑atit. Odata cu descope­rirea navigatului pe internet, Jemima J. intra insa in vorba cu Brad, un tip din California cu ochi albastri si dinti stralucitori, fapt care ii permite sa‑si inventeze o noua identitate: acum e JJ, tipa slaba si sexy, exact ca modelele pe care le decupeaza din revistele glossy. Dar, pentru ca Brad vrea sa o vada in carne si oase, Jemima uita de mincare si incepe sa mearga la sala, apropiindu‑se in timp record de idealul fizic la care visa…ca sa descopere ca felul in care arati nu este de ajuns ca sa‑ti asigure fericirea.

Parerea mea:Jemima este o persoana grasuta,care mananca mult desi stresul este cel care o impinge spre mancare multa,desi este foarte talenta in a scrisului de articole super interesante,ea este pusa sa scrie articole anoste aproape plictisitoare.Ea il iubeste in secret pe Ben,stie ca n-are nicio sansa pentru ca nu este destul de atractiva pentru el.
Ei si ce face singuratatea si internetul defapt chat-ul,o noua indentitate,o noua persoana.Jemima vrea sa slabeasca si va reusi,va deveni o frumusete mai ales ca isi schimba de tot look-ul mai ales ca va pleca in America pentru un articol interesant si pentru Brad,tipul de pe chat.Schimbarea ei ii va da pe spate pe toti.Desi are o relatie cu Brad(care are un secret rusinos)tot se gandeste la Ben.Ce va face Jemima J.?Oare va reusi tot ce isi propune in viata ei?Oare Ben o va vedea pe Jemima J. asa cum e ea cu adevarat?Numai citind cartea veti afla.Chiar mi-a placut cartea,a fost destul de interesant cum se schimba un om fizic,dar tot ce conteaza este ceea ce este in interior.
Este o carte care merita citita,e chick-lit,amuzament si situatii care mai de care.Cartea a aparut la editura Polirom,colectia Chick.

jemima-j-ae9c

2 gânduri despre „Recenzia lui Arachne-Jemima J. de Jane Green