Leapsa-Top 3 Carti…de la Rachel~MyLionBooks!

Ii multumesc lui R. pentru aceasta leapsa,e prima mea leapsa.Ms.R

Deci:

TOP 3 cele mai bune cărţi parcurse până în luna Iulie:
1.Insurgent-Veronica Roth
2.Jurnalul unui adolescent timid-Stephen Chbosky
3.Vampiri din Morganville~Aleea Intunericului-Rachel Caine

TOP 3 dezamăgiri:
1.Hot si dragon-Timothy Zachn
2.Ashelys-Melissa de la Cruz
3.Visuri implinite-Nora Roberts

TOP 3 cărţi de la care aveai mai multe aşteptări:
1.Negru~Matca Raului-Ted Dekker
2.Casual-Oksana Robski
3….

TOP 3 cărţi ce ţi-au întrecut aşteptările:
1.Insurgent-Veronica Roth
2.Busola de aur-Phillip Pullman
3.Sanctus-Simon Toyne

TOP 3 personaje masculine ce te-au dat peste cap:
1.Dimitri Belikov-Academia Vampirilor
2.Shane-Vampiri din Morganville
3.Adrian-Academia Vampirilor
(Aici ar trebui o suta,fara numar)

TOP 3 cărţi de citit într-o zi de vară:
1.Starters-Lissa Price
2.Jocurile Foamei-Suzanne Collins
3.Cand esti vrajitoare…-Carolyn MacCullough

Leapsa o dau tuturor bloggerilor.

Ma bucur ca pot posta,azi am avut prima proba scrisa la bac,mie una mi s-a parut destul de bine,deja astept sa se termine.Bafta celor care au bacul.

flower_cupcake_5_by_theresahelmer-d64sg4m

8 gânduri despre „Leapsa-Top 3 Carti…de la Rachel~MyLionBooks!

  1. M-am trezit cam târziu, dar îţi doresc succes la ultima probă de la bac şi baftă cu rezultatele. Mă bucur că ţi-a plăcut „Vampirii din Morganville”. Şi eu îl iubesc pe Shane. ♥

Lasă un răspuns

