Recenzia lui Arachne-Jurnalul unui adolescent timid de Stephen Chbosky

Dar vine o vreme când trebuie să intri în ring.
Primul an de liceu e cel mai greu.
Îţi faci noi prieteni, te îndrăgosteşti cu adevărat, nu te mai înţelegi deloc cu părinţii.
Să creşti mare e mai complicat decât ţi-ai imaginat vreodată.

Jurnalul unui adolescent timid a făcut senzaţie la apariţie, dobândind statutul de carte cult, vânată asiduu de adolescenţi.
The New York Times

Parerea mea:WOW,mi-a placut enorm cartea pentru ca stiu cum e sa stai deoparte,mai ales in primul an de liceu,cand nu stii cu ce se mananca liceul etc. Charlie incepe sa scrie niste scrisori,destinatarul e chiar cel care citeste cartea,este emotionant sa afli ca poate ai fost tu ca cititor in aproape aceleasi intamplari ca Charlie.Si eu,ca Charlie mi-am facut niste prieteni buni,unul cate unul au plecat in alte tari,clase,licee etc.Charlie scrie toate aventurile alaturi de noii sai prieteni si in sfarsit se simte bine,si ca poate face ceva,sa participe si el in viata de licean.Timp de un an de scoala el ne spune tot ce a facut si desigur si evenimente din viata lui care l-au schimbat-moartea matusii sale-,ne scrie si despre noii lui prieteni-Sam,Patrick.Este carte care merita citita,mai ales cand esti la liceu,la inceput.In carte este reprezentata si familia lui Charlie,cu bune si cu rele,dar cine n-are rude ciudate sau amuzante,cu intamplari de viata ce te marcheaza,ei dar Charlie reuseste sa treaca peste tot,desi iubirea lui intr-un fel nu este impartasita 100%.Deci strangeti-va banutii,cartea costa 29.99 de lei,foarte ieftina dupa mine,si luati-vo ca merita,este emotionanta si plina de adevar,multi dintre noi ne vom regasi in aceasta carte.In cate veti descoperi si alte carti citite de Charlie,mai ales ca este un impatimit al cititului,sunt destul de interesante.Cartea a aparut la editura TREI.
Ati citit-o?V-a placut?

jurnalul-unui-adolescent-timid-stephen-chbosky

8 gânduri despre „Recenzia lui Arachne-Jurnalul unui adolescent timid de Stephen Chbosky

1. Jurnalul unui adolescent timid, in opinia mea, nu e o carte. E mult mai mult decat atat. E o lectie de viata. Chiar daca nu am trecut prin ceea ce a trecut Charlie, am invatat multe de la aceasta carte. Am invatat ca nu trebuie sa ma dau batuta si sa imi pretuiesc familia si prietenii pentru ca ei sunt cele mai importante lucruri din viata noastra. Fara cineva care sa fie langa tine atunci cand ai nevoie de sprijin sau cineva care sa poata sa tina nivelul nebuniei tale ridicat pentru putin, viata nu prea isi arata rostul. Chrlie m-a invatat ca chiar daca nu am chef, trebuie sa continui sa particip pentru ca e mai bine decat sa stai singur pe margine. Cand participi, simti ca ai un rost. M-a invatat ca mereu se va ivi o solutie si chiar daca credem ca viata trebuie sa ia sfarsit, zilele grozave vor veni, chiar daca foarte tarziu. Mi-a spus cum sa fac parte din natura si m-a facut sa ador plimbarile in aer liber. Acum, ascult doar melodii care ma fac sa ma simt infinita si care imi amintesc de chestii grozave. Aceasta carte mi-a aratat ca viata e grozava, chiar daca intampinam atat de multe lucruri rele pe parcursul ei. M-a invatat sa traiesc frumos.

1. Ai mare dreptate,uneori m-am simtit ca Charlie. Anul asta mi-am dat silinta si m-am facut remarcata mai bine.E ultimul meu an si deja o sa-mi fie dor de tot.E o carte simbol pentru toti.