Recenzia lui Arachne-Aleea Intunericului~Vampirii din Morganville 3 de Rachel Caine

MORGANVILLE ESTE UN LOC ATAT DE DRAGUT IN CARE SA TRAIESTI…si in care sa mori,daca nu te deranjeaza genul asta de lucruri!

Acum, Claire i-a jurat credinta Ameliei, cel mai puternic dintre vampirii din oras. Protectia pe care i-o asigura contractul cu Fondatoarea nu prea are darul sa-i linisteasca pe cei apropiati ei.
Dintr-odata, oamenii incep sa moara pe capete si in moduri misterioase, cineva din trecutul ei revine in prezent, vanand-o, iar un stravechi vampir ii transmite infioratoarea invitatie de a veni sa ia lectii particulare in locuinta sa izolata. In ce scop – Claire urmeaza sa descopere curand… ceea ce va da un nou si inspaimantator inteles termenului de „cursuri serale“.

Parerea mea:Claire are un profesor la seral,Myrnin care dupa parerea mea este cam dus cu pluta uneori,inteligent,seamana ca un pradator nestiind ce sa faci cu el.Myrnin este un personaj destul de interesant(o bunaciune).Se afla de o maladie care ii afecteaza pe vampirii si acum gasca noastra este prinsa in acest vartej,n-ai ce sa faci odata ce traiesti in Morganville,trebuie sa respecti ordinele astfel devii mancarica.Michael devine vampir,ceea ce multora se pare ca le convine sau nu…Eve renunta la jobul dat de Oliver,care se pare ca este ciudat,este vampir nu un om dragut.Shane nu este de acord cu tranformarea lui Michael in vampir,mai ales ca este cel mai bun prieten al lui si uraste vampiri.Glumele,sarcasmul,actiunea,drama,mister si situatiile ciudate nu lipsesc deloc.Cel mai ciudat personaj ever este Myrnin,dar apare si fratele lui Eve,Jason.Devine ciudata situatia.O si se pare ca Michael are un bunic Sam,care este si el vampir(bunaciune),si este de partea Ameliei,sefa de acolo,din Morganville.Cu ce scopt Amelia o trimite pe Claire acolo,cu Myrnin,ce anume vor face,ce se v-a intampla…..Veti afla numai citind cartea.Cartea a aparut la editura Leda si desigur cu revista Bravo.

elh1c