Bine ati venit in Morganville, Texas! Nu ramaneti pe afara dupa ce se lasa intunericul…

Claire Danvers nu duce lipsa de provocari… cum ar fi viata printre creaturile noptii. Partea buna este ca are un strasnic vecin de camera (care are obiceiul sa dispara odata cu rasaritul soarelui) si un nou iubit (care are talentul de a da vesnic de necazuri).
Intre timp, o fratie isi organizeaza anualul Bal al Fetelor Moarte si – surpriza! – Claire si prietena ei Eve, proscrisa ca si ea, sunt invitate. Fetele se duc la petrecere, sperand sa gaseasca acolo ajutorul de care au nevoie pentru salvarea lui Shane. Dar cand afla adevaratul motiv al invitatiei, intregul iad se dezlantuie, fiindca de data aceasta viii si mortii deopotriva sunt gata sa sfasie cortina noptii.

Parerea mea:In acest volum se lasa cu sanngeee,indiferent ce esti mori in Morganville,asta au patit cei care au fost la bal,intre Shane si Claire e ceva numit iubire poate,oricum e cuplu meu favorit dupa Rose si Dimitri din Academia Vampirilor.
In carte apare si tatal lui Shane,care dupa parerea mea este dus cu pluta,crede ca daca mai are niste oamenii langa el poate sa omoare vampirii din oras,chiar sa scape de ei,la un moment dat chiar reuseste sa faca asta dar nu pe totii.La acest bal,fetele noastre,Eve si Claire se imbraca super tare,chiar imi place cum se imbraca Eve.Mai aflam si de ce vrea sa ii omoare tatal lui Shane pe vampiri,ce s-a intamplat in trecutul familiei Collins.Multe secrete si drame de familie se ascund in Morganville.Dar oare se va termina cu bine totul in acest volum,ve-ti afla mai multe numai citind cartea.Merita.Cartea a aparut la editura Leda.

Cop VDM 2 Balul fetelor moarte:Layout 1.qxd