Recenzia lui Arachne-Piaza Rea de Camilla Lackberg

Deşi aflat departe de agitaţia metropolei suedeze, orăşelul Fjällbacka este din nou scena unor întâmplări stranii. Detectivul Patrick Hedström este chemat să investigheze un accident de maşină. Atunci când un al doilea accident similar are loc, Hedström începe să se întrebe dacă nu cumva are de-a face cu un criminal. În acelaşi timp, în Fjällbacka soseşte o echipă de televiziune pentru a filma o emisiune de tip reality-show. Atenţia mediatică de care se bucură aşa-zisele staruri – nişte tineri cu probleme şi adeseori cu un comportament revoltător – îl face pe Hedström să se gândească la o posibilă legătură între ucigaş şi fenomenul respectiv.
Când, în urma unei petreceri la care se consumă cantităţi uriaşe de alcool, una dintre concurente este găsită moartă, lucrurile se complică pentru Patrick şi echipa sa: dintr-odată sunt nevoiţi să-şi facă meseria în lumina reflectoarelor şi sub ochii presei. Hanna, o poliţistă atrăgătoare, este cea mai nouă membră a echipei, iar rolul ei în poveste se va dovedi covârşitor.

Parerea mea:Se intorc personajele noastre Erica si Patrick,care acuma sunt si casatoriti si cu un copil.Uuu ce mai show si ce mai personaje,evenimente din trecut suna a intriga si ceva de descoperit,persoanjele cele noi ne dau de banuit mai ales o fata.Accidentul sau accidentele sunt de banuitoare,se lasa cu crima,e un roman politist destul de interesant,show-ul prezinta niste tineri dusi cu pluta,ce mia face lumea ca sa fie celebra dar povesti uni din ei triste.Este plin de intriga,actiune si povesti triste si ciudate mai ales a Hannei.O sa aflati cine e vinovatul sau vinovatii doar citind cartea,merita.Totii au povesti de viata destul ciudate,de a fost omorata aceea fata de la show,oare are legatura cu accidentul de pe sosea sau nu?Cartea a aparut la editura TREI.

piaza-rea---camilla-lackberg