Recenzia lui Arachne-Toamna de Mons Kallentoft

O ploaie rece şi mohorâtă cade peste castelul Skogså, în al cărui şanţ de scurgere pluteşte un cadavru. Avocatul Jerry Petersson, proprietarul castelului, un individ parvenit, cunoscut pentru actele sale de cruzime, nu va mai putea profesa niciodată. Nimeni nu ştie cine e, de fapt, acest individ plin de bani, purtând costume scumpe, dar mândrindu- se şi cu o impresionantă colecţie de artă.
Întrebarea este cum a ajuns cadavrul său într-un şanţ? Malin Fors de la Departamentul de Criminalistică din Linköping încearcă să afle răspunsul, oricare ar fi acesta…

Parerea mea:Este destul de ciudat cazul,ei mostenirile astea,poate asta e de vina sau altceva.Un castel e in centru actiuni si acel cadavru,de ce este omorat acel personaj,poate din cauza comportamentului sau cine stie.Malin va reusi sa rezolve acest caz ciudat,si in acest volum apare o voce misterioasa,oare a cui e?
Multe din trecutul lui Jerry vor fi aduse la lumina,cine stie ce vom afla,oricum e destul de interesant personajul,un om destul de ciudat ca avocat.Cine i-a vrut raul,sau poate un fost client nemultumit.Este o persoana ce nu apare prea des in lume.Malin va descoperi informatii despre el de la cele mai ciudate personaje.Este interesant faptul ca Mons are cate o carte destinata fiecarui anotimp si mai scrie o carte care se va numi Al cincilea anotimp.Ma intreb cum se va numi cartea destinata primaverii,deja astept,il ador pe tipul asta,sa mai scrie mai multe cartii.Actiune,mister are tot ce ii trebuie,o carte minunata,numai buna de citit.Personajul nostru Malin reuseste tot timpul,dar uneori are probleme cu fiica ei adolescenta,dar totul se rezolva doar discutand mai profund in legatura ce a patit in aceea vara.O serie ce creeaza depedenta.Cartea a aparut la editura Trei.(o ador)

32731_61353