Lola Santisi, fiica unei megacelebrităţi distinse cu Oscar, ea însăşi o celebritate în genul lui Paris Hilton, are o pasiune nebună pentru lumea plină de strălucire a Hollywoodului: e actorholică (se îndrăgosteşte instant de orice actor), dar se tratează cu şedinţe la psiholog şi meditaţii yoga, n-are nici o carieră, dar încearcă din toate câte puţin, e nebunatică, dar timidă şi nesigură pe ea. Însă, la un moment dat, se hotărăşte să îşi găsească propriul drum. Şi, înarmată cu ambiţie şi pantofi Louboutin, se angajează în cea mai crâncenă bătălie care se poate da în Cetatea Filmului: încearcă să convingă o supervedetă să poarte la Oscar rochia unui tânăr designer necunoscut, dar genial, Julian Tennant, cel mai bun prieten al ei gay. Din păcate, toate speranţele Lolei atârnă de Olivia Cutter, o actriţă narcisistă, care vorbeşte despre sine numai la parsoana a treia şi are un munte de fiţe. Va reuşi Lola să-şi aducă prietenul în atenţia presei pe Covorul Roşu al Oscarurilor, să-şi găsească iubirea adevărată şi să le demonstreze tuturor că happy ending-ul există şi în realitate?

Parerea mea:Aceasta carte mi-a adus zambetul pe buze,in perioada aia cautam carti din acest gen,chick-lit,ador chick-lit-ul.Lola e genul care se indragosteste nebuneste de orice actor,este o fiica a unui regizor celebru care vrea sa se dea lovitura cu un nou film.Ea va face orice sa ajute un designer tanar,talentat dar care nu este cunoscut de lumea mondena din Hollywood,oare va gasi o celebritate sa poarte rochia facuta de el?Dar daca aceea persoana e una care este fitoasa si plina de ifose,va accepta sa poarte rochia sau nu?Dar daca va fi totul in van,atunci cine va purta rochia,oare isi va gasi alesul odata Lola.Este o poveste care te va face sa razi in hohote,si desigur vei simti aceleasi sentimente ca si Lola.Lola este o fata la moda,ii plac hainele,pantofii tot ce tine de moda(barbatii).Mi-a placut ideea ca o noua „rasa”apare ca Hollywood cea de a fi celebutanta,o persoana este celebra din cauza numelui de familie sau a unei rude celebre,dar face si Lola ceva important,isi va ajuta bunul prieten sa se faca cunoscut in lumea modei.Cartea a aparut la editura Humanitas Fiction.

Celebutantele