Suflete damnate este un roman poliţist inteligent, glacial și cu o intrigă absolut fabuloasă. Cartea face parte dintr-o serie al cărei personaj principal este Thóra Gudmundsdóttir, avocată, mamă a doi copii, femeie divorțată.
O crimă îngrozitoare a fost comisă într-un resort turistic situat pe coasta de vest a Islandei, într-o fermă recent renovată, odinioară faimoasă pentru că ar fi fost bântuită de fantome. Thóra e chemată de proprietarul hotelului – primul suspect în acest caz – pentru a-l apăra în instanţă. Investigaţiile ei dezvăluie fapte tulburătoare care s-au întâmplat la fermă cu câteva decenii în urmă.

Parerea mea:Thora revine,fiind mama si avocat,e greu,dar ea se descurca de minune.Ce se intampla in Islanda,pe caosta de vest?Ei imi place cand trecutul se intoarce,crima este descoperita,personaje suspecte si unele chiar au legatura cu trecutul acela.Cine a comis crima ?Sau crimele?Una in prezent,alta in trecut.Detectiva noastra Thora va face tot ce ii e putinta sa afle cine e vinovatul.Trecutul razbeste prezentul.Crima odioasa din trecut incepe sa se dezvaluie .Principalul suspect e chiar propietarul hotelului langa care s-a intamplat totul(la crima din prezent ma refer) este acuzat si va fi ajutat de Thora,dar uneori lucrurile nu sunt cea ce par.Cine e criminalul?Ce s-a intamplat in trecut?Cine a murit in trecut?Veti afla numai citind cartea.Trebuie citita doar de cei care rezista la asemenea fapte odioase.Mie mereu mi-au placut cartile politiste.Aceasta carte imi aduce aminte de serialul Cu sange rece.Imi place faptul ca personajul este o femeie,o eroina din zilele noastre.Aceasta carte la un moment dat mi-a dat fiori.Cei care au citit cartea presupun ca stiu la ce ma refer.Daca ati citit-o sau cand veti citi-o,as vrea sa va aflu parerea despre carte.Suspectii din carte,fiecare are cate o slujba destul de interesanta.Cand am inceput-o sa o citesc eu eram deja nerabdatoare sa aflu mult mai multe despre ce s-a intamplat defapt in trecut.Imi place foarte mult cum scrie Yrsa,ma tine in suspans non stop.
Cartea a aparut la editura TREI.

suflete-damnate-seria-gsp_1_fullsize