BINE ATI VENIT IN ORASUL MORGANVILLE,TEXAS!NU RAMANETI PE AFARA DUPA CE SE LASA INTUNERICUL…

Morganville este un mic oraş universitar din inima Texasului, plin de personaje ciudate… unele chiar malefice. Atunci când studenta Claire Danvers se mută din campus într-una dintre cele mai vechi case din Morganville, ea descoperă că persoanele cu care împarte locuinţa nu dau prea multe semne de viaţă. Cu toate acestea, ele o vor apăra pe Claire, atunci când cele mai tainice secrete ale oraşului vor ieşi la lumină, lacome de sânge proaspăt.

Parerea mea: Prima data nu mi s-a parut cine stie ce,dar dupa cativa ani dupa ce a aparut la noi cu revista Bravo,atunci mi-am luat-o(asta si datorita unor bloguri).Claire,imi place de ea iar ei ii place fizica(doamne cat uram materia asta),este o fata destepta,descurcareata,devine curajoasa.Eve, daca as avea o sora mai mare as vrea sa semene cu ea,imi place ca se imbraca goth(nu-mi pasa de parerile despre ea in cartii zise de personajele mai putin placute)Shane si Michael,doamne nici nu stiu pe care sa-l indragesc mai mult,si desigur mai exista si alte personaje gen Monica=pitipoanca nesuferita si rea,Oliver,Brandon,Miranda,etc.Avem toate felurile de vampiri,frumosi si urati,rai si buni etc.Este foarte diferita fata de celelalte carti cu vampiri.
Orasul asta e plin de secrete,ce sa mai mister 100%,aici vampiri sunt sefii,ca sa traiesti linistit(da cum sa nu!)trebuie sa porti o bratara a unui vampir reprezentant,de la 18 ani in sus (Dumnezeu cu mila,dar e mai rau daca nu ai bratara).Claire dupa ce are parte de o bataie crunta,afla de pe un post-it de aceea casa carui propietar este Michael Glass,defapt in aceea casa mai stau Eve si Shane.Dupa venirea lui Claire in casa(nu poate sta la camin deoarece e periculos acolo),totul se schimba pentru ei.Ceva rau se v-a intampla in oras(in al doilea volum are loc un eveniment destul de sangeros).Se afla de o carte importanta pentru vampiri dar ironia face ca niciunul nu o poate citi,doar oamenii pot,dar nu se stie unde e.O sa devina totul interesant,un loc neutru precum Common Grounds devine pentru ei un refugiu impotriva atacurilor vampirilor pentru ca acolo e Oliver,un personaj care devine important pe parcursul seriei.Cartea mi-a placut enorm,nu lipseste actiunea,comicul,(poate si romance)sarcasmul iar totul este descris in asa feL incat sa simti ca faci parte din personajele cartii.E carte excelanta despre vampiri si oameni,deja astept sa citesc toata seria,sunt nerabdatoare.Merita citita cartea.A aparut la editura Leda si cu revista Bravo.

casa-de-sticla