Recenzia lui Arachne-Fata Fantoma de Sophie Kinsella

Un nou roman al maestrei incontestabile a genului chick-lit!
Lara Lington a avut intotdeauna o imaginatie debordanta, dar iata ca, dintr-odata, imaginatia asta a ei a cam inceput sa-si faca de cap!
Femeile tinere, obisnuite, la vreo douazeci si ceva de ani, care incearca sa-si vada de viata lor, sa-si faca o cariera, nu sunt vizitate de fantome, nu? Si totusi, se pare ca spiritul stramatusii Sadie, nelinistit, si-a gasit o forma de manifestare in lume si e hotarat sa ramana prin preajma Larei, pana cand aceasta ii va indeplini dorintele.
Cumva, ajutandu-si stramatusa in vanatorea ei de comori, Lara descopera ca propria ei viata a devenit interesanta si romantica. Ramane sa vedem care e, pana la urma, sensul acestei fantastice intalniri…

Parerea mea:Chick-lit,la ce anume te gandesti cand auzi cuvintele astea doua?Pai la ceva la moda poate.Gresit,este un gen de carti amuzante pline de aventuri si rasturnari de situatie care te fac sa razi,dar sunt si parti care te emotioneaza.Fata fantoma, acest volum m-a facut sa rad in hohote,dialoguri pline de amuzament(,,gimnastica pe orinzontala”),personajul nostru principal Lara incepe sa vada o fantoma dupa ce a aflat de moartea stramatusii ei si participa la o asa zisa immormantare(pe bune asa o inmormantare n-am mai auzit si vazut),aceea fantoma Sadie,care arata ca o femeie din anii”20 ii cere un lant pretios si drag ei.Toata intamplarea se lasa cu venirea politiei(din ce cauza,nu va spun prea multe).Uneori mi-ar placea si mie sa ma bantuie in felul ala fantomele strabunicilor.etc,asa as afla multe despre familia mea.Actiunea din carte devine interesanta cautand un lant cu o libelula,aflam pe parcurs despre Sadie si cum un unchi de al Larei a devenit bogat,cum isi va da seama de toate astea?Cu ajutorul lui Sadie(este stramatusa Larei),fantoma din trecut.Sadie e chiar haioasa rau,imi place cum gandeste,ce mai personaj colorat(acum serios vorbind).Este un roman foarte amuzant desigur nu lipseste si dragostea.Imi place la nebunie cum scrie Sophie,este scriitoarea mea favorita din acest gen.(chick-lit)Toate cartile ei sunt superbe,cu eroine care mai de care amuzante si pline de viata,una dintre acele eroine este innebunita dupa cumparaturi,alta devine o super menajera,toate va vor face sa zambiti si sa radeti in hohote,alaturi de ele.Merita cumparata si citita,indiferent de sursa.Cartea a aparut la editura Polirom.

fatafantoma

2 gânduri despre „Recenzia lui Arachne-Fata Fantoma de Sophie Kinsella

1. Sincera sa fiu titlul m-a atras ce-l mai multdeoarece iubesc povestile cu fantome, si da si eu as vrea sa ma bantuie fantoma unei stramatusi sau orice fantoma nu ma supar