Recenzia lui Arachne-Tokio de Mo Hayder

Tânăra Grey ajunge în Tokio fără bani şi fără bagaje, dar cu dorinţa de a elucida multe mistere întunecate, încercând totodată să-şi ascundă propriile secrete… Obsedată de un trecut tumultuos, ea a părăsit Anglia natală cu scopul de a recupera un film pierdut ­ unica mărturie vizuală a atrocităţilor comise de japonezi în Nanking, în 1937. Un singur om o poate ajuta pe Grey ­ un supravieţuitor al masacrului, profesor la Universitatea Todai, care însă îi cere ceva în schimb. Pentru a obţine filmul, Grey trebuie să pătrundă în lumea tenebroasă a mafiei japoneze, Yakuza, şi în anturajul unui personaj straniu, care îşi datorează longevitatea unui elixir misterios şi ieşit din comun.

Parerea mea:Acesta carte mi-a fost oferita de R. de ziua mea,in noiembrie 2011 si ii multumesc mult pentru aceasta carte deoarece am descoperit o poveste foarte interesanta in lumea Japoniei mai exact in Tokio(vai ce-mi plac cartile care au legatura cu o tara favorita mie).In aceasta carte,scriitoarea Mo Hayder(deja astept sa mai citesc carti scrise de ea)ne prezinta prezentul si trecutul unui persoanj ce are niste secrete destul de interesante.Personajul principal Grey vrea sa descopere aceste secrete dar da peste un film ce prezinta ceea ce s-a intamplat in Nanking,un masacru ce a fost comis de japonezi,mi-a dat lacrimile cand am citit cartea.Tanara Grey are si ea un secret din viata ei,din adolescenta.Dar pentru a afla ceva trebuie sa intre in lumea misterioasa a mafiei japoneze Yakuza,care este destul de periculoasa pentru un om normal.Accea persoana care are acel elixir are legatura cu acel trecut,cu tot ce s-a intamplat in Nanking.Totul devine interesant.Cartea este formata aleatoriu in prezent si trecut,ne prezinta in ordine tot ce s-a intamplat in Nanking,o dovada a istorii sangeroase in secolul 20.Cartea asta mi-a placut la nebunie,acel mister,lumea exotica din Japonia,personajele,totul este minunat scris,te tine cu sufletul la gura.Merita citita,dar unele parti din carte sunt foarte triste.
Deci aceasta carte este fabuloasa,actiune are,mister,este un fel de carte politista imbinata cu istorie,o combinatie care imi place.Grey,imi place de ea ca nu se lasa in a afla acel mister,chiar punandu-si in pericol viata ei.Este o eroina care difera de celelalte.
Cartea a aparut la editura Rao.

mo-hayder-tokyo1