Exista o Lume mai Cuprinzatoare decat cea pe care o putem atinge intinzand mana. Chiar si cele patru dimensiuni – latime, adancime, inaltime si timp – sunt puse sub semnul intrebarii de noile stiinte cum ar fi fizica cuantica. Pe masura ce aflam mai multe despre mecanica obisnuita a asa-numitei „lumi reale“, descoperim permanent ca tot ceea ce stim, tot ceea ce credeam ca se baza pe legi fizice imuabile, in mod sigur nu este ceea ce pare. Se dovedeste ca lucrurile pot sa se deplaseze cu viteze mai mari decat viteza luminii. Este posibil ca in curand sa poata fi demonstrata existenta unor dimensiuni alternative. Spatiul se curbeaza si deformeaza. Timpul nu este o constanta.
Dincolo de frontierele lumii cunoscute, demonii, monstrii si fenomenele enigmatice abunda. Pentru a te ajuta sa navighezi in acest taram in care supranaturalul se combina cu paranormalul, ghizii-spaimei, Jonathan Maberry si David F. Kramer iti prezinta indispensabila continuare a cartilor lor Universul Vampirilor. Criptopedia imparte lumea de dincolo in capitole care explica inexplicabilul, de la ingeri la fenomenele poltergeist, la OZN-uri si multe altele. Nelasand vreo piatra filosofala nerasturnata, autorii decodeaza simbolurile oculte, demistifica arta divinatiei si discuta multimea nesfarsita de forte neobisnuite si bizare care functioneaza in univers. Bogat ilustrat in intregul ei cuprins, Criptopedia este un ghid nepretuit pentru Lumea Cuprinzatoare.
Nu parasi acest plan al existentei fara sa o citesti!

Parerea mea:Am cumparat aceasta carte deaorece sunt inebunita dupa paranormal si supranaturalul acestei lumi.In aceasta carte sunt prezentate fiinte paranormale,ingeri si demoni,vrajitorie tot ce implica supranatural si paranormalul.Este o carte destul de interesanta,este prezentata sub capitole de ex. Capitolul 8 Mitologie.Pentru acesta carte au scris multi scriitori,dovezi peste dovezi,povesti destul de interesante,lucruri nebanuite,pietre pretioase,flori,plante etc. tot ce folosesc vrajitoarele si multe altele.Deci este o carte interesanta,numai buna de citit,de a te informa si a scrie o carte fantasy.Ai aproape tot ce vrei de citit in aceasta carte.Ne sunt prezenate si fiinte ce le gasim si in cartii si filme.Mi-a placut la nebunie acesta carte,mai vreau sa citesc asemenea cartii.Merita citita.
Cartea a aparut la editura Paralela 45.

criptopedia-dictionarul-fenomenelor-paranormale_11011_1_1326720661