Recenzia lui Arachne-Rafuiala~Fortele Raului Absolut de Kelley Armstrong

CHLOE SAUNDERS ARE CINCISPREZECE ANI SI TARE AR FI VRUT SA FIE NORMALA.

Din nefericire, Chloe se întâmplă să fie o necromantă căreia o modificare genetică i-a crescut într-atât puterile încât poate învia morţii chiar şi fără să încerce. Ea şi la fel de supradotaţii (sau ar trebui numiţi ,,blestemaţii”) săi prieteni fug acum să scape cu viaţă de malefica organizaţie care i-a creat.
Categoric normal.

Parerea mea:In acest volum se lasa cu ,,bataie”,multa actiune si suspans suta la suta.Multe secrete sunt dezvaluite,ce sa faci fara ele nu se poate,asta codimenteaza totul.Dar avem si momente frumoase si romantice.Chloe se lupta cu sentimentele pentru Simon si Derek(oare pe cine va alege),unele momente sunt infricosatoare,ma refer la fatul ca Chloe poate invia fara sa pe cei mortii indiferent ce sunt.Pentru ca Tori este ,,rapita”,cei trei se duc sa o ajute,dar mai au un ajutor,pe cel care il cautau in al doilea volum.Devine din ce in ce mai interesant,se pare ca planurile Grupului Edison vor fi stricate.Impreuna,Chloe,Derek,Simon si Tori sunt puternici si vor scapa de Grupul Edison,si desigur o vor salva si pe Rae.Toate fiintele supranaturale ies la suprafata.Mi-a placut la nebunie aceasta trilogie,una de neuitat care va ramane in sufletul meu mereu,a meritat toti bani si ma bucur ca am cumparat-o.Aceasta carte are de toate:suspans,actiune,romance si sarcasm,poate si putina drama.Totul se termina cu bine,mi-a placut acel moment romantic de la sfarsit.
Ce sa spun de copertiile cartilor din aceasta trilogie:sunt minunate.
Cartea a aparut la editura Leda.

rafuiala-fra3

6 gânduri despre „Recenzia lui Arachne-Rafuiala~Fortele Raului Absolut de Kelley Armstrong

    1. Ma bucur sa aud asta,vai cand am vazut prima data copertile acestei trilogii am zis ca neaparat trebuie sa le cumpar,ma-ma documentat despre carti in sine,dar nu aveam banii necesari atunci si le-am li\uat cu revista bravo.

Lasă un răspuns

