Recenzia lui Arachne-Cercul Secret~Puterea de L.J.Smith

CASSIE ISI DESCOPERA PUTEREA SI TREBUIE SA-SI DOVEDEASCA LOIALITATEA…

Dupa intamplarile captivante prin care trece in primele doua carti, Cassie ajunge sa fie membra deplina a celui mai interesant club posibil. Ea intelege ca puterea are un pret – si este unul mai mare decat si-ar fi imaginat.
Aflata la mijloc, intre dorintele diferite ale celor doua conducatoare ale Cercului Secret, Cassie trebuie sa-si continue lupta. De asemenea, ea are de ales intre a-si folosi puterile supranaturale ca sa le salveze viata celor din jurul ei si a-si concentra energia ca sa-l pastreze pentru ea pe Adam, lucru care ar duce la dezmembrarea Cercului Secret.
Va fi suficient de curajoasa ca sa abata pericolele ce planeaza asupra sabatului? Sau va cadea si ea prada intunericului?
Urmareste ultimele aventuri ale lui Cassie in New Salem si afla care este deznodamantul intamplarilor palpitante prin care trec membrii Cercului Secret!

Parerea mea:Eu cred ca acest volum este cel mai tare din serie,na asta e parerea mea,poate sunt altii care nu le-a placut acest volum asta e.Ei acum e acum,tot trecutul se dezvaluie (of ce-mi plac momentele astea).Deci incepe sa se miste ceva in Cercul Secret acuma Cassie a scapat de Faye(slava Domnului,ca-mi venea s-o omor pe Faye),ceea ce au tinut secret Cassie si Adam se dezvaluie iar Diana ii iarta(adica cum sa nu iti placa de Adam,pe bune acuma).Deci John cel Negru,personajul cel malefic deja incepe cu planul lui,care e cam ciudat si putin infiorator si aloeu ce e la sfarsitul cartii,doamne actiune si iar actiune o infruntare de zile mari cum numai in filme vezi.Cercul Secret e foarte puternic datorita faptului ca sunt impreuna si ca au puteri inimaginabile.Un volum mirific care te va tine cu sufletul la gura.Eu deja astept ce se va intampla cu Cercul Secret in volumul 4.Este o carte revelatorie asupra puterilor lor ca vrajitori si afla de ce sunt in stare sa faca daca lucreaza ca o echipa la fel ca si prieteni.
Cartea a aparut la editura Leda.

cercul-secret-vol-iii---puterea_6044_1_1326735030