Recenzia lui Arachne-Cercul Secret 1~Ritualul de L.J. Smith

PUTEREA CERCULUI A ADEMENIT-O ACASA…..

Fortata sa se mute din insorita Californie in mohoratul orasel New Salem, Cassie tanjeste la inceput dupa vechea ei viata. Cu timpul, se simte ciudat de legata de un grup de adolescenti care face legea in scoala ei. Initiata in sabatul vrajitoarelor, care stapaneste acolo de secole, este atrasa in Cercul secret si are parte de o aventura naucitoare si terifianta.
Dar atunci cand se indragosteste de misteriosul Adam, Cassie are de facut o alegere dificila: sa foloseasca sau nu fortele intunecate pentru a-si atinge scopul? O singura miscare gresita ar putea insemna sfarsitul!

Parerea mea:Prima data cand a aparut cartea, in sufletul meu n-a fost valva, poate a fost de vina pretul,dar citind receziile carti pe alte bloguri mi-am zis ca neaparat trebuie sa mi-o cumpar mai ales ca este despre vrajitoare si Bravo si Leda ne-au facut o surpriza dand cele 3 cartii la un pret foarte bun.
Cartea in sine este fabuloasa,personajele bine conturate(O Adam!!!),ceea ce mi-a placut la nebunie a fost chestia aia vrajitoreasca cu pietrle pretiose si plantele de atatea genuri(Eu mi-am cumparat un turcoz).Un personaj care mi-a displacut a fost Faye(ce-mi vine s-o bat uneori).Iar povestea Salemului,cu acele familii fondatoare,ca toate lumea se comporta ciudat in aproprierea lor,este o poveste mirifica,n-are cum sa nu iti placa .Acest volum m-a impresionat (pacat ca nu dau bacul din el ,as lua un zece curat daca m-ar pune sa-l povestesc).Personajul principal Cassie a fost derutata de toata povestea asta cu vrajitoarele,dar la urma se dovesdeste ca si ea este o vrajitoare foarte priceputa si puternica dar are de furca cu Faye,dar este ajutata de Diana o buna prietena,dar ce se intampla cu Adam sau Nick?Si ce se va intampla si cu celelalte personaje din Cercul Secret si din New Salem?.Avem personaje din plin dar si evenimente care vor schimba New Salem-ul,veti afla numai citind cartea.Si apropo imi plac la nebuniile locurile descrise de L.J.Smith si casele acelea,felul in care sunt construite(vreau si eu o casa in stil victorian!!)
Exista si serial care este foarte interesant.Cartea a aparut la editura CORINTenns.

Putin din carte:
,,Erau legati printr-o struna de argint care vibra si canta,plina de energie.O panglica care-i unea.Atat de reala,incat aproape ca putea sa intinda mana s-o atinga.Ii lega,inima de inima,si incerca sa-i atraga mai aproape unul de celalalt”

,,Nu ca n-ar fi frumos la Cape.Micile casute cu sindrila de lemn de cedru,gardurile albe din uluci,acoperite de trandafiri,cu balansoarele din rachita pe verande si muscatele atarnand de grinzi erau frumoase ca-n cartile postale ilustrate.Si pajistile si turlele inalte ale bisericilor si cladirile de moda veche ale scolilor,toate acestea o faceau pe Cassie sa se simta ca si cum ar fi ajuns intr-o alta epoca.”

cercul-secret

2 gânduri despre „Recenzia lui Arachne-Cercul Secret 1~Ritualul de L.J. Smith

1. I was very pleased too find this great site. I