Recenzia lui Arachne-Aproape Casatoriti de Jane Costello

Care este cel mai rau lucru care i se poate intampla in ziua nuntii unei mirese dragute si iubitoare?
Parasita de logodnic in fata altarului, Zoe Moore se simte incapabila sa faca fata umilintei si privirilor compatimitoare ale prietenilor si familiei si se hotaraste sa se mute pentru o vreme in America. Odata ajunsa acolo, tanara devine bona copiilor unui vaduv nesuferit, dificil, dar extrem de atragator si de sexy. In timp ce le castiga pas cu pas inima copiilor, Zoe se simte din ce in ce mai frustrata de atitudinea tatalui lor, Ryan, pe care il considera un nemernic insensibil, dar de care se simte atrasa in mod inevitabil. Slava Domnului ca exista micul grup de bone englezoaice, devenite repede prietenele ei, care sa-i tempereze disperarea crescanda! Dar oare vor fi ele in stare sa o salveze pe Zoe atunci cand descopera ca trecutul nu este chiar atat de usor de uitat?

Parerea mea:Hmmm la prima vedere mi-am zis hai s-o cumpar ca mi-se pare interesanta si mi-a facut mare placere cititd-o,a fost peste asteptarile mele,a avut de toate comedie ,sarcasm ,putina drama .Personajul nostru,Zoe este parasita de logodnic chiar in cea mai importanta zi din viata unui cuplu ,cea a nuntii.Ea pleaca in America unde viata ei se va schimba.Devine dadaca unor copii dragalasi dar cu un tata destul de aratos ,cu un trecut dureros care abia trece peste o pierdere(la asta ma refer trecut dureros)imensa,dar totul se rezolva nu-i asa?
Dar oare Zoe il uita pe Jason,logodnicul care a parasit-o?Numai citind cartea veti afla.Zoe isi face niste prietene care si ele la randul lor sunt dadace.
Cartea a aparut la editura LIRA(Litera)

Putin din carte:
”Oftez si inghit niste cafea.N-am cum sa fiu indragostita de Ryan Miller.Il plac. Ma distrez grozav cu el.Dar oricat ma doare s-o spun ,inca-l mai iubesc pe Jason.”

,,Dar 6 000 de km peste Atlantic ?Si poate pentru totdeauna ?Si…iata-ma facand-o.Cu toate ca mi-as dori s-o fac cu mai mult stil.”

,, Pentru numele lui Dumnezeu,Ryan aduna-te .Da-ti barba jos si nu mai fi asa un dobitoc.”

,,E ora unu noaptea .Simt ca viata ma imbata.Mda,bine,si o cantitate apreciabila de vin rosu.”

,,-Imi place mult cantecul asta,spune el.
-Si mie.Demonstreaza cel mai bine cat de nebuna poate fi dragostea,nu-i asa?”

images

2 gânduri despre „Recenzia lui Arachne-Aproape Casatoriti de Jane Costello

  1. Am auzit de aceasta carte. Sunt sigura ca este spumoasa. De fapt asta si m a convins sa o cumpar. Cand? Sper cat mai repede

Lasă un răspuns

