CHLOE KING ESTE ALEASA

Dupa o perioada deosebit de agitata,Chloe King realizeaza cu adevarat ca este o fata cu totul deosebita,insa i-ar placea sa duca in continuare o viata linistita langa mama ei si alaturi de prieteni.
Atunci cand cele doua puteri rivale considera ca ea ar putea fi Aleasa,tanara nu se arata prea impresionata de povestile cu razboinici si popare aparute din negura veacurilor.Pentru Chloe,faptul de a fi Aleasa inseamna ca poate avea tot ce-si doreste:de exemplu,mai mult timp de hoinareala si mai putine reguli pentru ,,oamenii-pisica”.
Apoi,isi gaseste prietenul grav ranit pe o alee laturalnica.Chloe isi da seama ca perioada razbunarilor si a varsarii de sange nu s-a terminat .Si ca,de fapt,nu se va termina niciodata.Intre poporul Mai si Ordinul A Zecea Lama rivalitatea va fi vesnica.Daca insa Chloe isi va accepta destinul…si va prelua controlul,lucrurile se pot schimba.

Parerea mea:Acest ultim volum din trilogie mi-a placut mai mult deoarece a prezentat un pic din viata celor din Mai si cauza acelei ranchiuni dintre oamenii-pisica si cei din A Zecea Lama.Acel prieten grav ranit oare cine e(va spun eu ca e cineva drag lui Chloe).Chloe incepe sa-si dea seama de rolul ei in societatea Mai si s-ar putea sa schimbe ceva din reguli,cine stie ce va face.O anumita ruptura va avea loc intre cupluri(o sa vedeti voi).Serghei va fi in pericol(mai mult nu spun,dar va pati ceva).Deci totul se schimba in viata lui Chloe dar ii alaturi pe cei dragi si cei din neamul ei,o vor ajuta mult ca sa devina conducatoarea lor.Anumite personaje se intorc si totul se complica.Si asa se termina o trilogie superba,ma bucur ca am citit-o.
A aparut la editura LEDA.

Putin din carte:

”Imi pare rau pentru chestia asta,ca n-am aparut la scoala timp de cateva saptamani,se inchipui Chloe spunandu-i profesorului.Stiti ,eu sunt om-pisica si a trebuit sa ma ascund cu altii din rasa mea intr-un enorm conac numit Firebird,care mai gazduieste si o companie imobiliara,cat timp a incercat sa ma vaneze cultul ala stravechi de tip masonic,crezand ca l-am omorat pe unul dintre asasinii lor.A,si,in plus,am noua vieti si se pare ca sunt liderul spiritual al poporului meu,care crede ca a fost creat de zeite ale Egiptului antic”

”-Usuratic aia?Arata ca un personaj dde anime!S inca unul dintre cele malefice!”

,,-Mda,si,cine nu e in stare sa se cupleze?
-Cei care nu sunt straini,sexy,si motal de superbi,zise ea,intorcandu-i sarutul pe obraz”

,,-…si atunci am inceput sa arunc gaini in flacari pe cur,incheie Alek,muscand dintr-un cartof pai in care-si infipse furculita.”

Amuzamentul si sarcasmul nu lipsesc,la fel si actiunea.Cartea a aparut la editura Leda.

aleasa-cele-noua-vieti-ale-lui-chloe-king-vol-3_1_produs

