Seriale/Filme favorite!

Mie imi plac foarte mult cele SF,fantasy,comedie,politiste si animatie.Un serial care mi-a atras atentia a fost Doctor Who(se pare ca pe 12 sau 13 martie va fi un nou sezon pe AXN).Printre filmele mele favorite se numara Jocurile Foamei.Hachiko(doamne cat am plans la filmul ala),Pianistul(o adevarata lectie de istorie)Lista lui Schindler(da imi place si acest gen de film,mai ales ca e bazat pe fapte reale)si multe altele.Voi ce gen de filme/seriale va plac?Dar ce gen?Ce anime-uri va plac?
Toate filmele sunt frumoase in felul lor chiar daca sunt bazate pe carti sau povesti de viata,evenimente tragice sau nu.O si inca un serial care imi place enorm Cu sange rece(este politist).Sunt multe filme/seriale care imi plac de spus sunt multe(peste 70).O si desigur le multumesc followerilor pentru sprijin.(Arachne) 555910_410552019033436_2055963492_n_large

Lasă un răspuns

