Recenzia lui Arachne-Hex sau puterea farmecelor(Elita Intunecata 2) de Chloe Neill

ELEVA NOUA.SCOALA NOUA.ACELEASI BELELE.

Lily Parker este o elevă nouă la Şcoala de Fete Sfânta Sofia, dar deja a aflat că magia este cel mai bun prieten pe care-l poate avea o fată… sau cel mai periculos duşman! De aceea, Lily trebuie să înveţe cum să-şi controleze noile capacităţi paranormale – şi asta pe lângă complicatele relaţii cu cei care conduc şcoala, cu simpaticul coleg Jason, care ascunde un mare secret de vârcolac, şi lupta pe care o duce alături de cea mai bună prietenă a ei, Scout, înfruntând palpitanta viaţă de noapte a oraşului Chicago – inclusiv pe misterioşii Secerători. Dar, curând, Lily este invitată la o întâlnire secretă cu Sebastian – un tip hot, care se oferă s-o ajute să-şi stăpânească magia ce îi curge prin vine. Însă atenţie, el este un Secerător, iar Lily intră într-un joc periculos. Se pare că graniţa dintre bine şi rău nu este întotdeauna prea clară…

Parerea mea:Este foarte superba,personajele sunt mai mature,apar noi personaje,unele persoanje schimba tabara(stiti la ce ma refer)si hmm Seby(nu zic nimic).Noile personaje sunt destul de interesante.In fine mi-a placut actiunea si replicile din carte,personajele la fel,mai ales Lily si Jason,Scout si Michael.Multe secrete planeaza asupra cartii,jobul secret al familiei lui Lily etc.
O lume fantasy in care nimic nu este normal,creaturi supranaturale care mai de care. Aceasta carte am primit-o anul trecut de ziua mea de la D2(stiu ele care).Este o carte care merita citita,are tot ce-i trebuie,mai ales ca apar seceratorii(R. stie la ce ma gandesc).
Cartea a aparut la editura Leda(O si ieri a aparut Volumul 2 din Vampirii din Morganville partea 1!!).

elita-intunericului-2_hex

2 gânduri despre „Recenzia lui Arachne-Hex sau puterea farmecelor(Elita Intunecata 2) de Chloe Neill

1. interesant blogu si recenziile dar as vrea k parerile tale sa le faci mai lungi de exemplu sa exemplifici de ce tia placut asa de mult cartea prin replici ,intamplari intriga cum este (scrisa pe scurt ) punctul culminat (tot asa o parere tot pe scurt k asa si eu vad k coperta arata smecher si poate ma duc ,o cumpar si dupa aceea imi dau seama k nu e pe gustul meu si-mi iau tzeapa .nu o zic cu rautate ci doar iti zic k trebuie sa te mai slefuiesti deoarece intregul post 3 sferturi din el e numai descriere de pe coperta din spate a carti si poza ei . mult noroc in continuare. :X:X: