Ma numesc Madison Avery si trebuie sa va spun ca acolo se afla mai mult decat puteti vedea,auzi sau atinge.Stiu,pentru ca eu ma aflu acolo.Si vad.Aud.Ating.Traiesc.
Atacata mortal de un spintecator al intunericului,Madison reuseste sa-i smulga amuleta si sa scape.Acum,e captiva pe Pamant-moarta,dar nu disparuta.Amuleta ii ofera iluzia unui corp,permitandu-i sa traiasca la limita dintre viata si moarte.Dar spintecatorul intunericului e pe urmele ei…

Parerea mea:O dadada,spintecatori,o lupta pentru sufletele celor morti,destine,asta da poveste uimitoare,m-a dat pe spate,eram wow ce bine ca am cumparat-o,eram in extaz.Personajele favorite: desigur Maddy care are o frizura de invidiat mai ales suvitele,imi place cum se imbraca;Barnabas,un spintecator al luminii;Kairos(hmm bunaciune dar pacat ca e rau ,de ce mereu baietii rai sunt bunaciuni?) si desigur Grace un fel de inger pazitor al naibii de dragut si amuzant mai ales cand canta.Tot ce se petrece in carte este mirific,actiunea mi-a placut ,toate secretele se vor dezvalui la sfarsit si vor continua in cea de a doua carte din serie.O sa aflati mai multe despre lumea spintecatorilor,regulile etc.Cartea merita cumparata.
Cartea a aparut la editura Leda-CORINTeens.

32937_61732

