Ex-ii anonimi este un roman inteligent si romantic despre natura iubirii si a obsesiei, dar mai ales despre imperceptibila diferenta dintre ele. Subiectul este aparent simplu: Davey descopera in dormitorul prietenei sale, Rebecca, un adevarat altar inchinat fostului ei iubit si o convinge sa-l insoteasca la intalnirile Alcoolicilor Anonimi, unde el insusi era membru. Sustinatorul moral al lui Davey, Jake, o va ajuta pe Rebecca sa isi constientizeze dependenta si sa accepte ajutorul celorlalti. Astfel, ia fiinta un grup de sapte membri care va functiona dupa un program special, cu douasprezece etape, pe principiul goethean al afinitatilor elective, avand ca scop precis redescoperirea dragostei si a increderii in sine. Lauren Henderson pune astfel publicului cititor o intrebare indrazneata: este sau nu iubirea un impresionant proces de autosugestie?

Parerea mea:Acest roman mi-a placut la nebunie,da stiu am mai spus asta,dar asta e adevarul.Mi-a placut personajul Rebecca ,dar o fost foarte tare faza cu altarul.Este un roman plin de comedie pura,eu una am ras in hohote.Romanul asta nu m-a dezamagit,chiar mi-a intrat in sufletel si cred ca nu sunt singura care a simtit asta.Prima carte citita din genul chick-lit a fost FETELE DIN WEST END-Jenny Colgan ,cartea am citito de la Anna,de atunci mi-a placut genul chick-lit.Deci romanul Ex-ii Anonimii merita toti banii,are tot ce-i trebuie:comedie si iarasi comedie.Ex-anonimii sunt grup de fosti iubiti ce se intalnesc ceva gen Alcoolicii anonimi si vorbesc despre fostele iubiri ca sa treaca mai departe,sa nu mai fie triste.
Cartea a aparut la Editura Polirom,colectia CHIC.

21092_21947