Recenzia lui Arachne-Blestemul din Swoon de Nina Malkin

Nevoită să se mute din fascinantul New York, oraşul ei natal, în Swoon, un orăşel din Connecticut, în care nu se întâmplă niciodată nimic, Dice se resemnează cu viaţa ei plictisitoare.
Până când verişoara ei, Pen, cade dintr-un copac, moment în care în trupul ei pătrunde spiritul unei fantome…

SINCLAIR YOUNGBLOOD POWERS – PE SCURT, SIN – VINE DIN SECOLUL AL OPTSPREZECELEA PENTRU A SE RĂZBUNA…

Curând, lucrurile o iau razna: Dice îl eliberează din greşeală pe Sin din trupul verişoarei sale, locuitorii din Swoon încep să fie pedepsiţi pentru păcate ale strămoşilor lor şi, pentru ca situaţia să se complice şi mai mult, Dice se îndrăgosteşte de Sin.

Parerea mea:Blestem asupra unui oras,persoanj din trecut care cauta razbunarea si intr-un fel le face rau acelor familii din oraselul Swoon ,Sin mai pe scurt,in sfarsit se poate razbuna ,are o sansa de a scapa de suferinta de a fi fantoma .Dice il ajuta intr-un fel pe Sin dar se indragosteste de el si se pare ca si el tine la ea.Persoana care este gazda fantomei este Pen,verisoara lui Dice.Dice,imi place numele asta ,in carte vei afla de ce i se spune asa.Este o carte destul de interesanta,personajele sunt bine structurate si dialogul este presarat cu glume ,sarcasm si dramatism.Povestea lui Sin este foarte trista mai ales moartea lui,este ceva ce m-a atras la aceasta carte si mi-a dat un sentiment cand am citit-o de parca eram acolo ca un spectator ce se uita la un spectacol intr-un teatru.Ma bucur ca am facut alegerea cea buna luand-o ,chiar si mama mea a citit-o si i-a placut.Mi-au placut scrisorele lui Sin pentru Dice si aceea secventa de la sfarsit.E o carte frumoasa,merita citita,dar na acuma depinde si de gusturile lumii in materie de carti si gen.
Aceasta carte a aparut la editura LEDA.

32141_60152

Lasă un răspuns

