Evie ajunge să trăiască viața normală pe care și-a dorit-o, dar descoperă uluită că este oarecum… plictisitoare. Tocmai când începe să ducă dorul zilelor petrecute la Agenția Internațională de Securitate pentru Paranormali, i se oferă șansa să lucreze din nou pentru aceasta și acceptă. Însă misiunile dezastruoase se țin lanț, așa că Evie se întreabă dacă a ales corect. Când fostul ei iubit silf, Reth, îi face dezvăluiri devastatoare privind trecutul ei, ea își dă seama că cele două Curți ale silfilor pregătesc o luptă care ar provoca haos în lumea paranormală.
Miza? Însăși Evie!
S-a zis cu normalitatea…
VAMPIRI-AM CREZUT CA STIU CUM SA TE PROTEJEZ.
VARCOLACI-AM CREZUT CA STIU CARUI LOC APARTIN.
SILFI-DAR LUMEA SE TRANSFORMA,LUCRURILE SE SCHIMBA.
METAMORFI-IAR ADEVARUL ESTE CA,DE FAPT,N-AM STIUT NIMIC.

Parerea mea:Este un volum plin de actiune si secrete bine ascunse dar aflate pe parcurs,aflam de lumile silfilor,cunoastem persoane din trecutul lui Evie,alegerile facute de Evie.M-a dat pe spate acest volum,mi-a placut la nebunie.O si apar si noi personaje destul de interesante,cine a citit cartea stie despre ce vorbesc.O lupta se zareste in viitor in care este bagata si Evie doar citind veti afla.Cumparati-o si nu veti regreta.Felul in care se va comporta Evie si ce va face va schimba soarta luptei,apare si o fata care spune ca este sora ei,ne sunt prezentate si lumiile supranaturale.
Cartea a aparut la editura Leda-CORINTeens.

supranatural1

