Recenzia lui Arachne-Eve 2 Sacrificiul-Anna Carey

Pentru prima oara de cand a evadat de la Scoala,Eve si-a gasit pacea.Locuieste in Califia,un paradis pentru femei,la adapost de soarta ingrozitoare care le asteapta pe orfanele Noii Americi.Dar siguranta ei are un pret:a fost obligata sa-l abandoneze pe Caleb,singur si ranit,la portile orasului.Cand aude ca acesta se afla in pericol,incearca sa-l salveze insa e prinsa si dusa in Orasul de Nisip,capitala Noii Americi.
Captiva intre zidurile Orasului,Eve descopera un secret cumplit despre trecutul ei si e fortata sa se confrunte cu o cruda realitate.Afland ca iubitul ei este in viata,ea incearca sa evadeze pentru a fi impreuna-insa consecintele ar putea fi tragice.Si atunci,trebuie sa faca o alegere disperata,altminteri risca sa-l piarda pe Caleb pentru totdeauna.

Iubire,aventura si sacrificu intr-o lume devastata.

Parerea mea:Al doilea volum mi-a placut cel mai mult,aflam mai multe din trecut inainte si dupa virusul care a omorat multa lume,aflam cine e Regele si o sa aiba un mare impact aflarea indentitati lui adevarate ,aflam si ceva despre mama lui Eve si numele ei.Apar noi personaje precum Charles,Beatrice,Clara-un personaj enervant din punctul meu de vedere,Rose si femeile din Califia si alte personaje care intr-un fel vor schimba totul,aflam ce s-a intamplat cu Caleb,despre viitorul lui Eve si a lumii,ce hotarare va lua ea?.Aceasta carte am terminat-o in 2 zile si mi-a placut la nebunie la fel ca si primul volum si deja il astept pe ultimul volum care va aparea anul asta .Merita cumparata,nu o sa fiti dezamagiti.Cartea a aparut la editura LEDA.

533285_4129155864184_677230334_n