eve

In ultima noapte petrecuta in scoala de fete unde este eleva ,Eve descopera ceea ce se intampla in realitate cu absolventele -si soarta cumplita care le asteapta.
Evadand din singurul camin pe care il cunoscuse vreodata,ea porneste intr-o calatorie lunga,presarata cu piedici inselatoare,in cautarea unui loc in care sa poata supravietui .Pe drum il intalneste pe Caleb,un baiat rebel si dur,care traieste in salbaticie .Separata de barbati intreaga viata,Eve fusese invatata sa se teama de acestia,dar Caleb ii castiga treptat increderea….si inima .
Cand soldatii incep sa ii vaneze,Eve trebuie sa aleaga intre adevarata dragoste si propria ei viata.

O fascinanta aventura distopica ,petrecuta 2032,la saiprezece ani dupa ce un virus mortal a sters aproape intreaga populatie de pe fata Pamantului!!
Eve face parte dintr-o trilogie de neuitat,un personaj romantic si eroic.

Parerea mea e ca acest prim volum dintr-o trilogie scrisa de Anna Carey este superb,magnific ,aproape am plans din cauza faptului prin ceea ce treceau acele fete ramase fara familie ,cu reguli stricte si acel secret care dainuia in acel loc.Este prima data cand am citit o carte distopica(si putin romance are in ea si destula actiune)si n-a fost o alegere gresita.M-a surprins enorm.Personajele mi-au placut la nebunie mai ales Eve ,este o fata destul de puternica de cand era mica,mi-a parut rau de mama ei.Caleb ce sa zic de el o bunaciune ,un baiat destul de ciudat dar mi-a placut de el enorm ca caracter,un fel de conducator pentru baietii din jurul lui,ei se ascund de rege ca sa nu munceasca ca niste sclavi,celelalte personaje sunt bine conturate si exceptionale in felul lor,multe lucruri se vor schimba cand Eve il va intalni pe Caleb,dar ea nu este singura se intalneste cu o fosta colega,toate colegele ei sunt la o scoala cu multe secrete despre cea ce se intampla cu ele dupa ce pleaca de acolo,dar destinatia cheie este Orasul.Cel mai mult m-a enervat cea ce facea Regele .Aceasta carte merita sa fie citita.
Aceasta carte a aparut la editura LEDA.